106. Ағыспен 15 км, ағысқа қарсы 18 км қашықтықты катер 1 сағат 45 минутта жүзіп өтті. Егер катер 15 минутта ағыспен 5 км жү-
зіп өтетін болса, оның меншікті жылдамдығын және өзен ағы-
сының жылдамдығын табыңдар.
107. Әкесі мен баласы белгілі бір жұмысты 1,2 сағатта орындайды.
Егер баласы осы жұмыстың жартысын орындаса, ал әкесі оны
бітірсе, онда 2,5 сағ қажет болар еді. Осы жұмысты әрқайсысы
жеке орындаса, неше сағатта бітірер еді?
108. а) Цифрларының айырымы 2-ге, ал олардың квадраттарының
қосындысы 52-ге тең болатын екі таңбалы сан бола ма, соны
зерттендер.
ә) Егер екі таңбалы санға оның цифрларының екі еселенген
қосындысын қосса, 96 шығады. Егер сол санды цифрларының
қосындысына көбейтсе, онда 952 шығады. Екі таңбалы санды
табыңдар.
Бул менин болмом,менин болмом анча чон эмес болмомдо чон терезе гулдору менен бар болмомдун сол жагында анча чон эмес шкаф жана дуйно жузунун картасы илинип турат,текчелерде кызыктуу китептер жайгашкан кобунчо энциклопедия китептери. Балдарга арланган терезенин жанында стол бар ал жактан мен сабагымды окуйм, болмомдун он жагында диваным жайгашкан ал жакта мен коп убактымды откором китептерди окуганды аябай жакшы кором. Менин болмом кичине болсода мен ал жакты озумдун чон болмо сыяктуу кором,ал жакта мен каалаган нерсемди кылам.)удачи
2. Контролируйте, что делает ваш ребенок за компьютером, на какие сайты заходит и какие веб-страницы просматривает. Если он использует электронную почту, пусть это будет общий семейный адрес. У вас должна быть возможность просмотра истории или журнала всех посещенных ребенком сайтов.
3. Постоянно обновляйте антивирусные программы, чтобы избежать всевозможных вариантов мошенничества в Сети. Узнайте, какие бывают виды мошенничества, и расскажите своим детям, как не попасть в какие-нибудь игры
4.Покупайте компьютерные игры в специализированных магазинах, а не в интернете, чтобы их содержимое было соответствующим для вашего ребенка.
5. Объясните детям (и лучше это сделать не один раз), что ни под каким предлогом в Сети нельзя предоставлять личную информацию: адреса, номера телефонов, паспортные данные. Приведите запоминающиеся примеры, как, например, с сыном известного российского программиста, которого похитили, используя информацию с его странички в социальной сети.