5.Наведіть приклад, який ілюструє паралельні прямі.
6.Побудуйте точки та з’єднайте їх послідовно: (-1;2), (7;2),
(7;-2), (-1;-5), (-1;-2).
Достатній рівень ( )
7.Знайдіть площу квадрата, знаючи координати двох сусідніх
його вершин: (3;5), (8;5)
8.Три вершини квадрата АВСД мають координати: А(-4;2),
В(5;4), Д(-2;-3). Знайдіть координати точки С.
Високий рівень ( )
9.Вранці в понеділок температура повітря становила 8⁰ С. У
вівторок температура знизилась на 4⁰ С, у середу ще на 3⁰С, а з
четверга по неділю підвищувалася на 2⁰С кожного дня. Яка
температура повітря була в неділю вранці? Побудуйте графік
зміни температури протягом тижня. (Табличка обов’язкова)
1)НОД=10
2) НОК= 2
Пошаговое объяснение:
Разложим на простые множители 30
30 = 2 • 3 • 5
Разложим на простые множители 40
40 = 2 • 2 • 2 • 5
Выберем одинаковые простые множители в обоих числах.
2 , 5
Находим произведение одинаковых простых множителей и записываем ответ
НОД (30; 40) = 2 • 5 = 10
2)Разложим на простые множители 12
12 = 2 • 2 • 3
Разложим на простые множители 50
50 = 2 • 5 • 5
Выберем одинаковые простые множители в обоих числах.
2
Находим произведение одинаковых простых множителей и записываем ответ
НОД (12; 50) = 2 = 2
Объяснение :
Купив 4 пакета сахара , покупатель потратит : 4 · 20 = 80 рублей. От общей стоимости нужно отнять стоимость одного пакета сахара , и тогда получим : 80 - 20 = 60 рублей. Далее разделив результат второго действия на кол-во купонов , получим стоимость одного пакета сахара для покупателя , который несколько лет ходит в этот магазин : 60 : 4 = 15. ответ : 15.
Для записи в тетради :
1) 4 · 20 = 80 (руб)
2) 80 - 20 = 60 (руб)
3) 60 : 4 = 15 (руб)
ответ : 15 рублей стоит один пакет сахара , для покупателя , который ходит в этот магазин несколько лет.