Примерный итоговый тест по геометрии за курс 7 класса.
Часть 1.
1. Длина отрезка ВС равна 5,3 см, длина отрезка АД в 4 раза больше. Найти разность длин
этих отрезков.
А) 16.9см Б) 26,5см В) 15.9см Г)16.1см
2.Точка М лежит на отрезке KF. Сравните длины отрезков:
А) KM > MF Б) KM = MF В) KF < KM Г) KM < KF
3. Найдите периметр треугольника DCE , если DE равно 11 см, CD на 6 см больше DE, а
отрезок СE в 3 раза больше DE.
А) 61см Б) 79 см В) 49 см Г) 51 см
4. Треугольник с какими сторонами можно начертить?
А) 18; 6; 11 Б) 7; 11; 4 В)25; 12;14 Г)15; 9; 4
5. В треугольнике АВС угол В равен 67°, угол А на 12 ° меньше. Вычислите угол С.
А) 34° Б) 58 ° В ) 108 ° Г) 68°
6 . Углы треугольника АВС относятся как 4 : 5 : 6. Вычислите самый большой угол этого
треугольника.
А) 75 ° Б) 180 ° В) 100 ° Г) 90°
7. Найдите самый маленький угол в треугольнике DKN, если DN< DK <KN.
А) N Б) D В) K Г) все углы равны
8. Один из смежных углов на 44 ° меньше другого. Найдите больший угол.
А) 68 ° Б)112 ° В) 136 ° Г)102°
9. Сумма вертикальных углов равна 104°. Вычислите один из вертикальных углов.
А) 62° Б)26 ° В) 76 ° Г) 52°
10. Выберите верное утверждение. Если две параллельные прямые пересечены
секущей, то
А) накрест лежащие углы равны
Б) смежные углы равны
В) соответственные углы в сумме дают 180 °
Г) односторонние углы равны
11. В прямоугольном треугольнике KMN угол M равен 90 °, угол K равен 64 °. Сравните
стороны треугольника
А) MN < KM Б) KN > MN В) KN = MN Г) KN< KM
Часть 2.
12. Один из углов треугольника в 1,5 раза больше другого угла и на 20 ° больше
третьего угла этого треугольника. Вычислите углы треугольника.
13. Периметр равнобедренного тупоугольного треугольника равен 57 см, разность двух
сторон равна 6 см. Найдите стороны треугольника.
Примерный итоговый тест по алгебре за 7 класс
Часть 1
А1 Запишите на математическом языке:
Утроенное произведение чисел равно квадрату разности этих чисел
А) 3ху = (х-у)3 В) 3ху = х2
-у
2
Б) 3(х+у)= (х-у)2
Г) 3ху = (х-у)2
А2 Найдите значение выражения -3,4 + х при х = - 6,7
А) -3,3 Б) 3,3 В) 10,1 Г) – 10,1
А3 Решите уравнение - 4(2х + 5) = 5 – 3х
А) 5 Б) – 2,3 В) - 5 Г) - 3
А4 Представьте в виде степени частное у25 : у5
А) у20
Б) у5
В) 5 Г) 1
А5 Выполните умножение -5ах3
∙ 3а4
х
4
∙ (-4 а0
7
)
А) 60а4
14
Б) - 60а5
В) 60а4
84
Г) 60а5
А6 У выражение 3а2 – 2а +6 – ( 5а2 +7а -3)
А) - 2а
2 +5а + 9 Б) - 2а
2 – 9а + 9 В) 2а
2 – 9а + 9 Г) - 2а
2 +5а + 3
А7 Вычислить значение выражения: (5
∙5
: 5
10
) ∙ 5
0
А) 5 Б) 1 В) 25 Г) 125
А8 У выражение 6,5х – 1,5(4х – 6) при х = - 3,4
А) – 7,3 Б) 7,3 В) -10,7 Г) 10,7
А9 Вынесите за скобки общий множитель 15а – 5ау
А) 5(3а – 5у) Б) 5а(3 – у) В) 5а( 3а – у) Г) 5а( 3 – 5у)
А10 Преобразуйте в многочлен выражение (2а – 6)2
А) 2а2 – 24а +36 Б) 4а2 – 12а +36 В) 2а2 – 24а -36 Г) 4а2 – 24а +36
А11 Выразите у через х в уравнении: 5х – у = 8
А) у = 8 – 5х Б) у = 5х - 8 В) у = 8 + 5х Г) у = - 8 – 5х
Часть 2
В1
у = - 2х + 3
В2 Решите систему уравнений:
7х – 2у = 15;
2х +у = 9
Пошаговое объяснение:
да било не легко но я справилса
Примерный итоговый тест по геометрии за курс 7 класса.
Часть 1.
1. Длина отрезка ВС равна 5,3 см, длина отрезка АД в 4 раза больше. Найти разность длин
этих отрезков.
А) 16.9см Б) 26,5см В) 15.9см Г)16.1см
2.Точка М лежит на отрезке KF. Сравните длины отрезков:
А) KM > MF Б) KM = MF В) KF < KM Г) KM < KF
3. Найдите периметр треугольника DCE , если DE равно 11 см, CD на 6 см больше DE, а
отрезок СE в 3 раза больше DE.
А) 61см Б) 79 см В) 49 см Г) 51 см
4. Треугольник с какими сторонами можно начертить?
А) 18; 6; 11 Б) 7; 11; 4 В)25; 12;14 Г)15; 9; 4
5. В треугольнике АВС угол В равен 67°, угол А на 12 ° меньше. Вычислите угол С.
А) 34° Б) 58 ° В ) 108 ° Г) 68°
6 . Углы треугольника АВС относятся как 4 : 5 : 6. Вычислите самый большой угол этого
треугольника.
А) 75 ° Б) 180 ° В) 100 ° Г) 90°
7. Найдите самый маленький угол в треугольнике DKN, если DN< DK <KN.
А) N Б) D В) K Г) все углы равны
8. Один из смежных углов на 44 ° меньше другого. Найдите больший угол.
А) 68 ° Б)112 ° В) 136 ° Г)102°
9. Сумма вертикальных углов равна 104°. Вычислите один из вертикальных углов.
А) 62° Б)26 ° В) 76 ° Г) 52°
10. Выберите верное утверждение. Если две параллельные прямые пересечены
секущей, то
А) накрест лежащие углы равны
Б) смежные углы равны
В) соответственные углы в сумме дают 180 °
Г) односторонние углы равны
11. В прямоугольном треугольнике KMN угол M равен 90 °, угол K равен 64 °. Сравните
стороны треугольника
А) MN < KM Б) KN > MN В) KN = MN Г) KN< KM
Часть 2.
12. Один из углов треугольника в 1,5 раза больше другого угла и на 20 ° больше
третьего угла этого треугольника. Вычислите углы треугольника.
13. Периметр равнобедренного тупоугольного треугольника равен 57 см, разность двух
сторон равна 6 см. Найдите стороны треугольника.
Примерный итоговый тест по алгебре за 7 класс
Часть 1
А1 Запишите на математическом языке:
Утроенное произведение чисел равно квадрату разности этих чисел
А) 3ху = (х-у)3 В) 3ху = х2
-у
2
Б) 3(х+у)= (х-у)2
Г) 3ху = (х-у)2
А2 Найдите значение выражения -3,4 + х при х = - 6,7
А) -3,3 Б) 3,3 В) 10,1 Г) – 10,1
А3 Решите уравнение - 4(2х + 5) = 5 – 3х
А) 5 Б) – 2,3 В) - 5 Г) - 3
А4 Представьте в виде степени частное у25 : у5
А) у20
Б) у5
В) 5 Г) 1
А5 Выполните умножение -5ах3
∙ 3а4
х
4
∙ (-4 а0
х
7
)
А) 60а4
х
14
Б) - 60а5
х
14
В) 60а4
х
84
Г) 60а5
х
14
А6 У выражение 3а2 – 2а +6 – ( 5а2 +7а -3)
А) - 2а
2 +5а + 9 Б) - 2а
2 – 9а + 9 В) 2а
2 – 9а + 9 Г) - 2а
2 +5а + 3
А7 Вычислить значение выражения: (5
7
∙5
4
: 5
10
) ∙ 5
0
А) 5 Б) 1 В) 25 Г) 125
А8 У выражение 6,5х – 1,5(4х – 6) при х = - 3,4
А) – 7,3 Б) 7,3 В) -10,7 Г) 10,7
А9 Вынесите за скобки общий множитель 15а – 5ау
А) 5(3а – 5у) Б) 5а(3 – у) В) 5а( 3а – у) Г) 5а( 3 – 5у)
А10 Преобразуйте в многочлен выражение (2а – 6)2
А) 2а2 – 24а +36 Б) 4а2 – 12а +36 В) 2а2 – 24а -36 Г) 4а2 – 24а +36
А11 Выразите у через х в уравнении: 5х – у = 8
А) у = 8 – 5х Б) у = 5х - 8 В) у = 8 + 5х Г) у = - 8 – 5х
Часть 2
В1
у = - 2х + 3
В2 Решите систему уравнений:
7х – 2у = 15;
2х +у = 9
Пошаговое объяснение:
да било не легко но я справилса
Кош − канаты белән,
Кеше дуслык белән көчле.
Татар халык мәкале. <уң>
Дуслык − кешеләр арасындагы мөнәсәбәтләрнең иң күркәм һәм самими бер төре. Дуслар һәрвакыт бер-берләрен аңлыйлар, кайгы килгәндә, ярдәмгә ашыгалар, шатлык-сөенечлөрен бергә бүлешәләр. Дуслык − ул ике кешенең уртак кызыксынулары, бер-берсе белән ярдәмләшеп, авыр чакта терәк булып яшәүләре. Ул − теләсә нинди байлыктан, акчадан кыйммәтрәк, сатылмый торган бөек нәрсә.
Дуслык, барыннан да элек, ярдәм кирәк чакта, авырлыклар аша сыналырга тиеш. Янәшәңдә якын дусларың булганда, сине бернинди каршылыклар да куркытмый. "Дуслык таулар күчерә" ди халык. Бергә булганда, теләсә нинди авырлыкларны җиңеп чыгарга мөмкин. Кайгы-хәсрәтләр, борчу-мәшәкатьләр онытыла, кыенлыклар артта кала, тик янәшәңдә якын дустың гына булсын.
Минем иң якын дустым − сыйныфташым Марат. Безнең дуслык бик гади генә башланды. Без икебез дә 1 "Б" сыйныфына укырга килдек. Тәнәфестә таныштык һәм бергә уйный башладык. Аннан соң Марат безнең өйгә кунакка килде, безнең уртак шөгыльләр табылды; бергәләп музыка тыңлый башладык, компьютерда уйнадык, бер үк спорт секциясенә язылдык.
Марат − бик әйбәт малай. Хайваннарны бик ярата. Ул бик игелекле һәм мәрхәмәтле, ачык йөзле, һәрвакытта да күршеләре белән исәнләшә, кайчакларда күрше әбиләргә чүп түгәргә, яисә кибеттән авыр сумкаларын алып кайтырга булыша.
Безнең сыйныфта Маратны гадел һәм кыю булганы өчен яраталар. Кайбер балалар безнең дуслыкка көнләшебрәк тә карыйлар. Мондый дуслыкны адым саен очратып булмый бит.
Без бер-беребезгә укуда да, спортта да гел ярдәм итешәбез. Мин Мараттан берәр нәрсә турында үтенсәм, ул аны эшли. Аңа ярдәм кирәк булганда, мин дә шунда ук ярдәм итәргә ашыгам.