Для функции y= корень из 1 - х найдите обратную; постройте график данной функции и обратной к ней; для каждой из них укажите область определения и множество значений;
Менэ матур коз дэ житте. Кознен килуе белэн узгэрешлэр дэ башланды.Кошлар жылы якларга очып киттелэр. Алардан башка ничектер ямансу. Эмма яз конне алар безнен яныбызга барыбер кайтачаклар. Мин белэм. Агачлар узлэренен матур яшел кулмэклэрен сарыга hэм кызылга алыштырдылар. Аларга бик тэ килешэ. Янгырлар да хэзер икенче. Жэй конне алар жылы, котеп алган булсалар, хэзер — салкын, коеп ява торган. Басуларда да эшчелэргэ эш кубэйде. Алар кон-тон уныш жыялар. Э мин дусларым белэн, жэй буена ял итеп, хэл жыеп, мэктэпкэ барам. Безгэ анда укытучылар яна белемнэр бирэчэклэр. Мин бик котеп алдым яна уку елын.
Пошаговое объяснение:
8 км= 8000м; 30 дм= 3 м; 2000 см= 20 м; 16 км 20 м= 16020 м;
11 дм= 110 см; 9 м= 900 см; 10 км=1000000 см ; 700 мм= 70 см;
200 км 5м = 200005 м
30 дм 9 см = 309 см
1 м 1 дм = 11 дм
8 м 7 дм 6 см = 876 см
а) в километрах и метрах:
5280 м = 5км+ 280м
13 900 м= 13 км+ 900м
600035 м =600 км+35 м
б) в метрах и сантиметрах:
732 см= 7м+ 32 см
907 см = 9м +7 см
1020 мм = 102 см= 1 м+ 2см
Перейдите к од ой единице измерения и вы-
полните действі :
а) 70 м 17 см + 1 м 8см=7017 см+ 108 см= 7125 см