В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Д
Другие предметы
Х
Химия
М
Музыка
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
Р
Русский язык
У
Українська література
Ф
Французский язык
П
Психология
А
Алгебра
О
Обществознание
М
МХК
В
Видео-ответы
Г
География
П
Право
Г
Геометрия
А
Английский язык
И
Информатика
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История
ismailovu5
ismailovu5
13.09.2022 00:23 •  Математика

Для построения графика функции y=(x−5)^6−1 необходимо перейти к вс системе координат. Определи координаты начальной точки O1 во вс системе координат.  

O1(;) 

 

(если координата положительная, то перед цифрой (в отдельном окошке) ставим «+», если координата отрицательная, то перед цифрой (в отдельном окошке) ставим «−»).

ответить!

Показать ответ
Ответ:
Andriyko2033
Andriyko2033
12.04.2021 10:47
Минем иң яраткан әсәре - повесте һәм И. С. Тургенева "Ася". Язылган еракта, Россия, повесть турында сөйли, вакыйгалар, алар бар маленьком немец шәһәрчеге, әмма ул вобрала эченә барысы да тирән тәэсирләр авторның Ватанга. Миңа якын буенча рухына бу әсәр, мин аңлыйм Асю, аның переживания һәм шатлык миңа бик якын. Әфәнде. Н.Н. обманул иң изге өметләр героини, аның хрупкое һәм доверчивое девичье йөрәге. Һәм повесть, ул "пробуждает своею первою тык иң якты өметләр", повесть, аның "юк грязных плутов дә, рәсми злодеев дә, мещан, мужиков һәм кечкенә түрәләрнең..." соң, прочтения калдыра хисе эчке опустошенности, безотрадности, горести. Н.Н. түгел килерлек чын, одухотворенная, беззоветная мәхәббәт, аның шулай көттем һәм аңа бәйле Ася. Н.Н. - тере образы заманча дворянства, аның характеры, гаҗәеп туры җәмгыятькә моннан тыш вакыт. "Повестьлар "Ася" сизелә ниндидер щемящая грусть нче хис разлада хыяллар һәм, чынлыкта. Күп еллар дәвамында, өйрәнеп, кешеләр психологиясен, кеше характеров һәм страстей, Тургенев түбәндәге нәтиҗәгә килде: ул миңа ошый бу повесте, барыннан да:"бәхет юк иртәгесе көн..."Бу строках заключена дөрес бөтен тормыш, бөтен тирән мәгънәсе повестьлар. Укыганнан повесть "Ася" мин күп нәрсәләр ачкан өчен үз-үзен ачты, үзебез өчен Тургенева буларак, мондый тирән белемле язучы, тонкого фикер иясе һәм философы һәм узнала тагын бер тормыш тарихы.
0,0(0 оценок)
Ответ:
1828384858
1828384858
18.07.2021 03:28
Находи общий знаменатель   16 и8  общим будет 16, значит, умножай второе числительное на 2 (16:8)  = 4 13/16- (5х2)/16= 4 13/16-10/16=4 3/16  принцип понятен
2) здесь у 9 и 7 общий знаменатель 63  Первое числительно умножаншь на 7, второе на 9=   6 (4х7)/63- 3( 6х9)/63= 6 28/63-3 54/63   28-54 не получится- занимай у целой единицы, оана будет равна  63/63  5 (63+28)/63-3 54/63=2 9/63  можно сократить дробь... делим числитель и знаменатель на 9 = 2 1/7                  Все понятно?                                                                                                          Уравнения решать очень просто- находи скобку с неизвестгным                      (Х+4/21)- 4/15=16/35  смотри- здесь из скобки с неизвестным отнимают, значит, это число большое. и его находят, сложив маленькие... Х+4/21= 4/14+ 16/35= х+ 4/21= находи общий знаменатель= 70  х+4/21= 20/70+32/35=52\35                     теперь ищи Х  Х= 52/35-4/21=210/105-20/105=190/105=38/21=1 17/21
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Математика
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота