В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Х
Химия
Д
Другие предметы
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
М
Музыка
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
У
Українська література
Р
Русский язык
Ф
Французский язык
П
Психология
О
Обществознание
А
Алгебра
М
МХК
Г
География
И
Информатика
П
Право
А
Английский язык
Г
Геометрия
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История
наука28
наука28
17.08.2021 01:59 •  Математика

Если что, времени - более 24 часа... Можно ответить на все, но хотелось бы чтобы все было решено... заранее огромное Подарок находится в коробку формы прямоугольного параллелепипеда с квадратом в основании. Длина обёрточной ленты равна 70 см.
Если обернуть коробку, как на рисунке a, то не хватит 10 см.
Если обернуть коробку, как на рисунке b, то на завязывание банта останется 10 см.
Какова длина стороны основания коробки?
Какова высота коробки?

2.Известно, что длина одного ребра куба равна 2 см,
определи сумму длин всех рёбер.

3.Муха ползает по поверхности куба вдоль красной линии от точки A к точке B.
Определи длину проделанной мухой дороги, если площадь грани куба равна 169 квадратным единицам измерения.

Показать ответ
Ответ:
mariyasidorova1
mariyasidorova1
29.03.2023 19:42
вывесить на рукоятке включения аппарата плакат «Не включать! Работают люди»;запереть на замок помещение или щиток, в котором этот аппарат находится, вывесив на двери тот же самый плакат;отсоединить провода от коммутационного аппарата.
освободить пострадавшего от действия электрического тока;оценить состояние пострадавшего, проверив наличие сознания, пульса, дыхания;вызвать скорую в случае, если пульс и дыхание отсутствуют, проводить комплекс реанимационных действий до восстановления жизне или приезда медиков.
0,0(0 оценок)
Ответ:
К1а2т3я456
К1а2т3я456
10.04.2023 08:21
Панцялеева І.В., 

настаўнік беларускай мовы 

і літаратурыБеларуская літаратура

Тэма: З.Бядуля “На Каляды к сыну”. Праблема маральнага выбару 

Мэта: удасканальваць уменне вызначаць мастацкія сродкі ў тэксце, праз якія падаецца аўтарскаяхарактарыстыка літаратурных герояў, характарызаваць герояў па іх паводзінах і ўчынках;паглыбіць уменне вучняў параўноўваць, аналізаваць, рабіць высновы, асэнсаванавыказваць свае погляды на твор і яго герояў, на саму асобу аўтара;развіваць тэатральнае майстэрства школьнікаў, выпрацоўваць навыкі выразнага чытання;далучыць школьнікаў да адвечнай маральнай праблемы - праблемы бацькоў і дзяцей;забяспечанай старасці. 
Абсталяванне: рознакаляровыя паперкі, партрэты, малюнак сэрца, памяткі. 
Эпіграф: “Старасць не можа быць шчаслівай, але яна можа і павінна быць годнай, спакойнай і 

дагледжанай”. 
Ход урокаI. Арганізацыйны момант”Сітуацыя поспеху”У скрынцы настаўніка знаходзяцца каляровыя кавалачкі паперы. Вучням прапануецца выбраць паперку таго колеру, якая адпавядае іх настрою напачатку ўрока.II. Паведамленне тэмы і мэты ўрока 

- Сёння мы працягваем і адначасова заканчваем працу паводле твора З.Бядулі “На Каляды к сыну”. На ўроку мы з вамі будзем вызначаць мастацкія сродкі ў тэксце, якія дапамагаюць нам зразумець стаўленне аўтара да сваіх герояў, працаваць над выразным чытаннем, а таксама паразважаем над вечнай праблемай – праблемай бацькоў і дзяцей. 
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Математика
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота