Известные значения переносим на одну сторону, а неизвестные на другую сторону. При переносе значений, их знаки меняются на противоположный знак. То есть получаем:
- 72 / ( d - 3 ) = 8 - 14 ;
- 72 / ( d - 3 ) = - 6 ;
72 / ( d - 3 ) = 6 ;
72 = 6 * ( d - 3 ) ;
Раскрываем скобки в левой части выражения. Для этого значение перед скобками, умножаем на каждое значение в скобках, и складываем их в соответствии с их знаками. Тогда получаем:
14-72:(d-3)=8 ;
Известные значения переносим на одну сторону, а неизвестные на другую сторону. При переносе значений, их знаки меняются на противоположный знак. То есть получаем:
- 72 / ( d - 3 ) = 8 - 14 ;
- 72 / ( d - 3 ) = - 6 ;
72 / ( d - 3 ) = 6 ;
72 = 6 * ( d - 3 ) ;
Раскрываем скобки в левой части выражения. Для этого значение перед скобками, умножаем на каждое значение в скобках, и складываем их в соответствии с их знаками. Тогда получаем:
72 = 6 * d - 6 * 3 ;
72 = 6 * d - 18 ;
6 * d = 72 + 18 ;
6 * d = 90 ;
d = 90 / 6 ;
d = 15.
1.Төмендегі тұжырымдардың ерекшелігін ажыратыңыз
№ Тарихи фактілер Білім беру ағарту
1. Медреселердегі негізгі оқу құралы «Шариат-ул-иман» немесе «Иман-шарт» болды
2. Жәдиттік қозғалыс «Жаңа әдісті» оқу бағдарламасына енгізді
3. 1888-1902 жж «Дала уәлаятының газеті» шығып тұрды
4. ХІХ-ХХ ғғ білім беру ісі діни және зайырлы бағытта болды
5. Жәңгір хан медициналық білім беретін бөлім мен дәріхана, хандықтың мұрағатын және мектеп ашты, мешіт салдырды, «Мухтасар ал-фикғайат» еңбек жазды
Пошаговое объяснение: