В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Х
Химия
Д
Другие предметы
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
М
Музыка
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
У
Українська література
Р
Русский язык
Ф
Французский язык
П
Психология
О
Обществознание
А
Алгебра
М
МХК
Г
География
И
Информатика
П
Право
А
Английский язык
Г
Геометрия
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История
dianashabaneh
dianashabaneh
20.06.2020 10:39 •  Математика

Клиент поместил в банк сумму 100 тыс. руб. в момент времени ∂1 под процентов годовых. В моменты времени ∂2 и ∂3 процентная ставка заменялась на i2 и i3 соответственно. В момент времени ∂4 вклад был изъят. Определить доход клиента и эффективную ставку процентов, если расчет выполняется по правилу точных процентов
Таблица 2 Данные к задаче 2

Вар. ∂1 i1,% ∂2 i2,% ∂3 i3,% ∂4

1 03.02.02 25 12.05.02 22 23.06.02 19 06.08.02

2 04.02.02 24 17.05.02 20 28.06.02 18 11.08.02

3 09.02.02 23 25.05.02 20 01.07.02 17 29.08.02

4 11.02.02 22 30.05.02 18 05.07.02 16 01.09.02

5 18.02.02 21 02.06.02 18 15.07.02 15 28.08.02

6 21.02.02 20 14.06.02 19 12.07.02 17 05.09.02

7 23.02.02 19 19.04.02 16 28.06.02 13 15.08.02

Показать ответ
Ответ:
кря201
кря201
29.06.2022 12:01
Первая бригада:
В день - х стульев
Работала -   65/х  дней

Вторая бригада:
В день -  (х-2)  стульев
Работала   -   66/ (x-2) дней
 
Разница в днях работы :  1 день.

66/ (х-2)  -  65/х =1
66х  -65(х-2)= 1 *х*(х-2)
66х-65х+130 = х²-2х
х+130-х²+2х =0
-х²+3х+130=0         *(-1)
х²-3х-130=0
D= 9-4*(-130)= 9+520=529
x₁= (3-23)/2=-20/2 =-10 - не удовл. условию задачи
х₂= (3+23)/2 =26/2 = 13 стульев  - в день  делала  первая бригада
13-2 = 11 стульев   - в день делала вторая бригада
13+11=24 стула  - в день делали две бригады вместе

ответ: 24 стула  в день делали две бригады вместе.
0,0(0 оценок)
Ответ:
Eskhere
Eskhere
20.06.2021 02:12
-Әбием, исәнме, хәлләрең ничек. Менә мин сиңа җәйге каникулларга кунакка килдем.
- Ай, хай, оныгым килгән бит. Собхан алла, маш алла. Мин сине инде күптән көтәм. Әнә, песиебез Җанбай сине, Алмаз, ничек каршылый. Ул да синең килүеңә бик шат. Әнә ничек куана.
- Чыннан да, кызык. Тик тавыклар гына мин килгәч курыктылар, барысы да абзарга йөгерештеләр.
-Алар бөтен кешедән куркалар. Миннән дә куркып алалар. Бик тә шуңа аптырап алам кайчагында.
- Алты тулды инде. Хәзер көтү кайта башлый. Әйдә киттек, капкага чыгыйк. Сыерыбызны, Дочканы, каршы алырга кирәк.
- Кара, әби, күпме сыер. Бер, ике, өч, биш, ун, боларны санап та бетереп булмый ич.
-Егерме биш сыер булырга тиеш.
-Ә бәтиләр бармы.
-Бар, тик аларнын санын мин үзем дә белмим.
- Әнә арттан көтүчеләр дә киләләр.
- Артларыннан эт тә ияреп бара. Арган, телләрен чыгарган. Әйдә киттек, сыерга су бирик. Бүген эссе көн булды, сусагандыр.
-Киттек.
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Математика
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота