МАТЕМАТИКА КҮНДЕЛІКТІ ӨМІРДЕ 6
Қорытындысын жаз.
а) Мына кесінділердің ара-
сында бірдейлері бар ма?
Суреттегі найзағайлардың
ұзындығын өлшеп, тексер.
ә) Мына фигуралардың
қайсысы ең ұзын немесе
ұзындықтары бірдей екенін
КӨЗмөлшеріңмен анықта.
Сызғыштың көмегімен
1.
2.
3.
тексер.
6) Қай дөңгелек үлкен:
а немесе b? Жауабыңды
сызғыштың көмегімен тексер.
b
в) Қыздардың ең бойы ұзыны қай-
сысы? Жауабыңды сызғыштың
көмегімен тексер.
математика 4сынып 2бөлім 67бет
15см, 9см, 12см
Объяснение:
Пусть х - 1 часть, а и b - катеты, с - гипотенуза.
с/а=5/3
Р=a+b+c=36
с=5х, а=3х
b=P-a-c=36-a-c=36-3x-5x=36-8x
С учётом полученных выражений по теореме Пифагора зпишем для катета b:
(36-8x)²=25x²-9x²
1296-576x+64x²=16x²
48x²-576x+1296=0 /разделим на 48
х²-12х+27=0
D=144-108=36
x1,2=(12±6)/2=9;3
Значение 9 мы взять не можем, поскольку тогда гипотенуза будет больше периметра (5*9=45>36), значит х=3.
Тогда с=5х=15см, a=3x=9см; b=36-15-9=12см.
Можно проверить
15²=12²+9²
225=144+81 - выполняется.
с/а=15/9=5/3 - выполняется.
Пошаговое объяснение:
№1
а) 4,5+(11+6,2)
1) 11+6,2=17,2
2) 17,2+4,5=21,7
б) 3,3+(2,5+4)
1) 2,5+4=6,5
2) 6,5+3,3=9,8
№2
а) 5*x*3,2=16х (коэффициент.160)
б) y*(-4)*2,5=-10у (коэффициент. -10)
в) -100*a*b*(-0,15) =15ав (коэффицицент.15)
№3
а) 6а-(3б-2а)=-12а+3б
б) 8с+(4с-2)=12с-2
№4
2,8х= -18+3,7х
2,8х-3,7х= -18
-0,9х=-18
х=-18:(-0,9)
х=20
№5
Пусть после обеда вывезли х , тогда до обеда 3,2х, отсюда
х + 3,2х + 4,3 = 19
4,2х + 4,3 = 19
4,2х = 19 — 4,3
4,2х = 14,7
х = 14,7 : 4,2
х = 3,5т — вывезли после обеда
3,2 * 3,5 = 11,2т — вывезли до обеда
ответ: 11,2 т