)на курсах підвищення кваліфікації бухгалтерів навчають визначенню правильності накладної. як приклад, викладач пропонує студентам перевірити 10 накладних, 4 з яких містять помилки. для цього він бере навмання з цих 10 накладних 2 і просить їх перевірити. 1) яка ймовірність того, що: а) вони обидві з помилками; б) одна з них містить помилку? 2) за умови, що студент ідентифікую неправильну накладну з ймовірністю 0,8, а правильну — з ймовірністю 0,9, визначити ймовірність правильної ідентифікації двох накладних, якщо: а) обидві накладні неправильні; б) перша з накладних неправильна, а друга правильна.
разъединил еще одно из остатков разъединеного куска - соединил еще два обрывка
разъединил оставшееся третье - им соединил 2 предыдущих длинных куска.
Объяснение :
берем один из кусков - донор
раскрываем звено, им соединяем два куска по 3 звена, раскрываем у донора еще звено - соединяем еще 2 куска по 3 звена. получаем одно закрытое звено от донора и два куска по 7 звеньев. раскрываем оставшееся закрытое и соединяем эти 2 куска по 7. Итог - раскрыли 3 звена, получили одну цепь из 15 звеньев.
разъединил любое звено - им соединил 2 обрывка
разъединил еще одно из остатков разъединеного куска - соединил еще два обрывка
разъединил оставшееся третье - им соединил 2 предыдущих длинных куска.
попробую объяснить понятнее:
берем один из кусков - донор
раскрываем звено, им соединяем два куска по 3 звена, раскрываем у донора еще звено - соединяем еще 2 куска по 3 звена. получаем одно закрытое звено от донора и два куска по 7 звеньев. раскрываем оставшееся закрытое и соединяем эти 2 куска по 7. Итог - раскрыли 3 звена, получили одну цепь из 15 звеньев.
еще раз:
раскрываем все 3 звена одного из кусков, и этими звеньями соединяем 4 оставшихся куска :)