На потоці прикладноï математики серед студентів відношення дівчат до хлопців було як 2:3. Після того, як за неуспішність відрахували 4 двійочників, відношення дівчат до
студентів було на початку не менше 50? Укажіть кiлькiсть усiх можливих варіантів.
хлопців стало 3:4. Скільки дівчат могло навчатися до відрахування, якщо відомо, що усі
2 часа40минут=2и40/60 часа=2и2/3часа=8/3часа.
За х км/час примем скорость велосипедиста;
(х+80) км/час - скорость автомобилиста;
30/х час - время пути велосипедиста;
30/(х+80) час - время пути автомобилиста.
В задаче сказано, что велосипедист при одновременном выезде прибыл на 2часа 40минут позже, значит он потратил времени на путь больше. Отсюда равенство: 30/х-30/(х+80)=8/3 Преобразовав равенство в итоге квадратное уравнение x^2+80x-900=0.
Решив это уравнение через дискриминант, найдем х=10(км/час) - это и есть скорость велосипедиста.
2 часа40минут=2и40/60 часа=2и2/3часа=8/3часа.
За х км/час примем скорость велосипедиста;
(х+80) км/час - скорость автомобилиста;
30/х час - время пути велосипедиста;
30/(х+80) час - время пути автомобилиста.
В задаче сказано, что велосипедист при одновременном выезде прибыл на 2часа 40минут позже, значит он потратил времени на путь больше. Отсюда равенство: 30/х-30/(х+80)=8/3 Преобразовав равенство в итоге квадратное уравнение x^2+80x-900=0.
Решив это уравнение через дискриминант, найдем х=10(км/час) - это и есть скорость велосипедиста.