начертите координатную прямую и отметьте на ней точки А(5),В(1) и С(-2).Постройте точку,симметричную точке: 1)А относительно точки В 2)С относительно точке В 3)В относительно точке С 4)В относительно точке А
мугалим мөмөлүү дарак деп бекеринен айтылбаса керек.мугалимдин жумушу өтө оор.көбүнесе алгачкы класстарды окуткан мугалим ге. эч качан мектепке келбеген мектеп коомуна кошуп а тамгасын таанытып кылып чоңойтот. биринчи мугалимди белгилүү залкар жазуучу чыңгыз айтматовдун чыгармасынан элестетүүгө болот . 20 кылымдагы оор кырдаал. айыл жергесине келип мектепке ңарды жибергиле алар окушсун ,караңгылык жашоодон арылалы деген дүйшөн агайдын канчалык кыйынчылык көрсө дагы билим берүүгө умтулганычы.
а баса менин биринчи мугалимим дайым минтип айтаар эле" силер окусанар менин курсагым тоюп калбайт,силер окусанар мага көйнөк болуп бербейт" дейт эле.
көрсө чын эле ушундай экен.мен жакшы окуп гана мугалимимди кубанта алат экенмин. мугалим үчүн чынар терек болсо , анын көлөкөсүндө ойноп жүргөн , баары үчүн умтулган окуучу.
то есть у нас есть 3 события - извлечения первого, второго, третьего пакета молока 1 2 3
нужно чтобы были успешными либо 1 и 2, либо 1 и 3, либо 2 и 3 событие.
посчитаем вероятности, сложим (знаем чтобы узнать вероятность двух идущих друг за другом действий надо перемножить вероятности их выполнения)
(3 / 5) * (2 / 4) * (2 / 3) = 1 / 5
почему именно такие цифры?
3/5 - из пяти пакетов всего(3 из них местные) вытащить 1
2/4 - из оставшихся четырех пакетов(2 из них осталось местных, потому что один мы уже вытващили)
2 / 3 - из трех пакетов(1 из них местный) вытащить не местный пакет
по аналогии делаем оставшиеся два варианта
(3 / 5) * (2 / 4) * (2 / 3) = 1 / 5
и третий случай
(2 / 5) * (3 / 4) * (2 / 3) = 1 / 5
считаем сумму - 3 / 5 = 0,6
ответ вероятность 60%
а вообще лучше почитай теорему умножения вероятностей у зависимых событий, может быть понять(ну и еще во всех трех случаях вероятность одна и та же, это тоже оттуда)
биринчи мугалим.
мугалим мөмөлүү дарак деп бекеринен айтылбаса керек.мугалимдин жумушу өтө оор.көбүнесе алгачкы класстарды окуткан мугалим ге. эч качан мектепке келбеген мектеп коомуна кошуп а тамгасын таанытып кылып чоңойтот. биринчи мугалимди белгилүү залкар жазуучу чыңгыз айтматовдун чыгармасынан элестетүүгө болот . 20 кылымдагы оор кырдаал. айыл жергесине келип мектепке ңарды жибергиле алар окушсун ,караңгылык жашоодон арылалы деген дүйшөн агайдын канчалык кыйынчылык көрсө дагы билим берүүгө умтулганычы.
а баса менин биринчи мугалимим дайым минтип айтаар эле" силер окусанар менин курсагым тоюп калбайт,силер окусанар мага көйнөк болуп бербейт" дейт эле.
көрсө чын эле ушундай экен.мен жакшы окуп гана мугалимимди кубанта алат экенмин. мугалим үчүн чынар терек болсо , анын көлөкөсүндө ойноп жүргөн , баары үчүн умтулган окуучу.
то есть у нас есть 3 события - извлечения первого, второго, третьего пакета молока 1 2 3
нужно чтобы были успешными либо 1 и 2, либо 1 и 3, либо 2 и 3 событие.
посчитаем вероятности, сложим (знаем чтобы узнать вероятность двух идущих друг за другом действий надо перемножить вероятности их выполнения)
(3 / 5) * (2 / 4) * (2 / 3) = 1 / 5
почему именно такие цифры?
3/5 - из пяти пакетов всего(3 из них местные) вытащить 1
2/4 - из оставшихся четырех пакетов(2 из них осталось местных, потому что один мы уже вытващили)
2 / 3 - из трех пакетов(1 из них местный) вытащить не местный пакет
по аналогии делаем оставшиеся два варианта
(3 / 5) * (2 / 4) * (2 / 3) = 1 / 5
и третий случай
(2 / 5) * (3 / 4) * (2 / 3) = 1 / 5
считаем сумму - 3 / 5 = 0,6
ответ вероятность 60%
а вообще лучше почитай теорему умножения вероятностей у зависимых событий, может быть понять(ну и еще во всех трех случаях вероятность одна и та же, это тоже оттуда)