Смотря как вы учитесь, легко ли вам всё даётся. Учить учеников не так уж и просто. Я учусь хорошо (отлично, плохо), я медленно (быстро) запоминаю правила, орфограммы. Надо, чтобы я или другой ученик запомнил правило и научился применять его. В этом и трудность. а дальше два ответа: ( если запоминаешь медленно) Меня учить трудно. Надо помнить правила, не забывать и понимать их. Но у меня это ,к сожалению,не получается. если быстро, конечное предложение и первое положительные
У випадку, коли пожежа захопила вас у лісі чи степу, не слід приймати поквапливих рішень. Звичайно люди, що злякалися валу вогню, що насувається, намагаються бігти у протилежний від нього бік, не оцінивши швидкості його руху. При виявленні рядом з собою вала вогню, який швидко наближається, степової або низової лісної пожежі, необхідно перейти кромку пожежі проти вітру, накрити при цьому голову і обличчя верхнім одягом. Виходити із зони будь-якої лісової пожежі, швидкість розповсюдження якої невелика, треба в навітряну сторону, тобто у сторону вогню, використовуючи галявини, просіки, дороги, ріки і т.д
Учить учеников не так уж и просто. Я учусь хорошо (отлично, плохо), я медленно (быстро) запоминаю правила, орфограммы. Надо, чтобы я или другой ученик запомнил правило и научился применять его. В этом и трудность.
а дальше два ответа:
( если запоминаешь медленно) Меня учить трудно. Надо помнить правила, не забывать и понимать их. Но у меня это ,к сожалению,не получается.
если быстро, конечное предложение и первое положительные