Петрик П'яточкін повинен був розкласти на прості множники числа 186, 367, 780. Він старанно працював і до кінця уроку дав учителеві зошит з такими записами: 186 = 22 · 32 · 5; 780 = 23 · 311; 367 = 2 · 32 · 7. На його подив через кілька секунд зошит повернувся до нього. Чи зможете ви пояснити, як вдалося вчителеві так швидко з'ясувати, що числа Петрик розклав неправильно?
k --мешков нес конь (общая масса = k*m)
v --мешков нес верблюд (общая масса = v*m)
2 * (k-1)*m = (v+1)*m (---Если навьючить на меня один из твоих мешков,то мой груз будет тяжелее твоего в 2 раза)))
(k+1)*m = (v-1)*m (---Если я тебе отдам один из своих мешков, тогда наш груз будет одинаков)))
т.к. масса мешков одинакова по условию, то на (m) можно сократить...
2k - 2 = v + 1
k + 1 = v - 1
вычтем из первого уравнения второе...
k - 3 = 2
k + 1 = v - 1
k = 5
v = k+2 = 7
желательно сделать ПРОВЕРКУ по условию задачи...