В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Д
Другие предметы
Х
Химия
М
Музыка
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
Р
Русский язык
У
Українська література
Ф
Французский язык
П
Психология
А
Алгебра
О
Обществознание
М
МХК
В
Видео-ответы
Г
География
П
Право
Г
Геометрия
А
Английский язык
И
Информатика
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История
Aleksandra987654321
Aleksandra987654321
09.09.2022 17:42 •  Математика

Правильною є рівність:

А.4\5=4*2\5, Б. 4\5=4\5*2, В.4\5=4*2\5*2, Г.4\5=5*2\4*2

Чисельник і знаменник нескоротного дробу є:

А числами, Б. взаємно числами, В.складеними числами, Г.двоцифровими числами

Показать ответ
Ответ:
viahseslav
viahseslav
08.07.2020 12:23

Бул кышкы каникул мен проводила шаарында. Чернобыль каникул учурунда бир нече күнгө чейин Жаңы жыл, жана мага казалось, анткени алар идти абдан узак. Алдында эң Жаңы жыл выпало абдан көп митинг-реквием болуп өттү, деп придавало кышка, айрыкча, сказочный түрү. Жаңы жыл биз встречали үйдүн бардык үй-бүлө. Бирок, мен ал эле эмес ишенем жомоктор, мага к кандайдыр чуда же волшебства. Мына, ал болду!Вернее, бул кадам " странная случайность. Ошол күнү, качан атканда күнү апам узак возилась на кухне, ал эми биз менен папой наряжали елку, эшикти вдруг позвонили. Биз ждали бабушку менен дедушкой, ошондуктан мен побежала ачууга эшикти. Взглянула нарын глазок эмес поверила өзүнүн оозуна оозун, көзүнө көзүн. Эшиктин бул чоң атасы Мороз в красном пальто жана радиоактивдүүлүк бородой, ал эми бир катар Снегурочка менен белокурой жантык. Эмне үчүн мен дароо подумала ушул, анткени акыркы жолу бул жылы неудачно переодетый атам. Бардык көрсө проще караганда болмок болушу керек. Дедом Морозом жана камсыз кылды калышкан актерлор, алар ошиблись квартирасы, бирок волшебную конфетку мен бардык эле алды.


Алгачкы январские күндөрү кышкы каникул болуп калса солнечными жана абдан морозными. Бул күндөрү болгон жергиликтүү тургундар гулять көчөдө жана ойноого, ар кандай кышкы оюндар-забавы. Чындык, слепить снеговика мүмкүн эмес, анткени мындай каардуу, деп билдирди аймактык кабарчы оказался сыпучим таптакыр жок липким. Кийин мындай веселых сейилдөө, айрыкча, баардыгы жагат калышы үйдүн, анда мени ждал, ысык мамин түшкү. Ошондой вечерами биз менен папой окуганбыз китептер жана играли нарын ойнолчу, эмне көрсө өтө интересней компьютердин.

Бир күнү кышкы каникул биз бардык үй-бүлө көрсөтүүчү цирке. Эгерде чынчыл, мага эмес, абдан жакты, анткени калды жалко жаныбарлар. Башка күнү менен бирге мамой ходили нарын театр карата спектакль мектеп окуучулары үчүн, ал оказался абдан кызыктуу жана таптакыр нескучным. Мына ошентип мен өткөрдү кышкы каникул, алар хоть эмес жана мындай узак да, жайкы, бирок насыщенные жана кызыктуу. Андыктан эми калат набраться терпения жана ждать өткөрүлдү жана жай.

не особо разбираюсь, пару слов не перевела, сорри ‍♀️

0,0(0 оценок)
Ответ:
Pricol5
Pricol5
11.03.2023 01:59
Сравните числа:
Значение дроби не изменится, если домножить или делить числитель и знаменатель на одно и то же число.

Приводим к общему знаменателю и сравниваем числители, какой больше то число больше.
Ещё можно быстро поделить калькулятором сравнить десятичные дроби


А) 0,8 и 3\4  
0,8= 8/10= 4/5
4/5= (4•4)/(5•4)= 16/20
3/4= (3•5)/(4•5)= 15/20
16/20> 15/20
Значит 0,8> 3/4

Калькулятором
3/4= 3:4= 0,75
0,8>0,75 значит
0,8> 3/4

Б) 4\5 и 0,9  
0,9= 9/10
4/5= (4•2)/(5•2)= 8/10
8/10<9/10
Значит 4/5<0,9

Калькулятором
4/5= 4:5=0,8
0,8<0,9
Значит
4/5<0,9

В) 0,25 и 4\15  
0,25= 25/100= 1/4
1/4= (1•15)/(4•5)= 15/60
4/15= (4•4)/(15•4)=16/60
15/60<16/60
Значит 0,25<4/15

Калькулятором
4/15=4:15=~~0,26666
0,25<0,2666..
Значит 0,25<4/15

Г) 7\11 и 0,6
0,6=6/10= 3/5
3/5= (3•11)/(5•11)= 33/55
7/11= (7•5)/(11•5)= 35/55
33/55<35/55
Значит 7/11>0,6

Калькулятором
7/11= 7:11=~~0,636363...
0,636363..>0,6
Значит
7/11>0,6


А )0,52 и 17\32
0,52= 52/100= 13/25
13/25= (13•32)/(25•32)= 416/800
17/32=(17•25)/(32•25)= 425/800
416/800<425/800
Значит 0,52>17/32

Калькулятором
17/32= 0,53125
0,52<0,53135
Значит 0,52<17/32

Б) 39\125 и 0,3125
0,3125=3125/10000= 25/80=5/16
5/16= (5•125)/(16•125)=625/2000
39/125= (39•16)/(125•16)= 624/2000
624/2000<625/2000
Значит 39/125<0,3125

Калькулятором
39/125=39:125= 0,312
0,312<0,3125
Значит 39/125<0,3125

В) 130\311 и 88\217  
130/311=(130•217)/(311•217)= 28210/67487
88/217=(88•311)/(217•311)= 27368/67487

28210/67487>27368/67487
Значит 130/311>88/217

Калькулятором
130/311=130:211= ~0,61611..
88/217= ~0,4055..
0,61611..>0,4055..
Значит 130/311>88/217

Г) 11\170 и 15\231
11/170= (11•231)/(170•231)= 2541/39270
15/231= (15•170)/(231•170)= 2550/39270

2541/39270<2550/39270
Значит 11/170<15/231

Калькулятором
11/170= 11:170= ~0,06470..
15/231=15:231= ~0,06493..
0,06470..<0,06493..
Значит 11/170<15/231



Расположите в порядке возрастания числа:

А) 3\4 , 37\500 , 0,7  
3/4=(3•125)/(4•125)=375/500
0,7=7/10=(7•50)/(10•50)=350/500

В порядке возрастания сравниваем
37/500<350/500< 375/500
Заменяем обратно
37/500<0,7<3/4

ответ; 37/500; 0,7; 3/4.

Калькулятором
37/500=0,074
3/4= 0,75
0,074<0,7<0,75
Значит и 37/500<0,7<3/4

Б) 2\3 , 0,6 , 0,66 , 5\8
0,6= 6/10= 3/5= (3•240)/(5•240)=
720/1200
0,66= 66/100= 33/50= (33•24)/(50•24)=
792/1200
2/3= (2•400)/(3•400)=800/1200
5/8=(5•150)/(8•150)= 750/1200

В порядке возрастания сравниваем
720/1200<750/1200<792/1200<800/1100
Заменяем обратно
0,6<5/8<0,66<2/3

ответ: 0,6; 5/8; 0,66; 2/3

Калькулятором
5/8= 5:8=0,625
2/3= 2:3=~0,66666..
0,6<0,625<0,66<0,66666..
Значит 0,6<5/8<0,66<2/3


 Сравните числа:
Правило - сравниваем по модулю числа; больше то число; модуль которого меньше и наоборот меньше то число модули которого больше.

Можно так,
Из отрицательных больше то, что ближе к нулю, то есть тут к общему знаменателю и смотрим которое меньше число числитель то число и ближе к ноль значит оно большее

А) -5\19 и -2\9  

-5/19= -(5•9)/(19•9)= -45/171
-2/9= -(2•19)/(9•19)= -38/171

-38 ближе к ноль чем -45
Хорошо видно на прямой
-45-380__1___2__3

-45/171< - 38/171
Заменяем -2/9> -5/19

По модулю
45/171>38/171 значит -45/171<-38/171
И заменяем -5/19< -2/9

Или калькулятором
-5/19= ~~ - 0,2631..
-2/9= ~~ - 0,2222..
Ближе к ноль -0,222..
Заменяем -2/9> -5/19

Б) -5\12 и  -11\19  
-5/12= -(5•19)/(12•19)= -95/228
-11/19= - (11•12)/(19•12)= - 132/228

-95 ближе к ноль, чем -132

-132-950___1__2___3

-95/228> -132/228
Заменяем -5/12> -11/19

По модулю
95/228 < 132/228 значит
-95/228 > -132/228
Заменяем - 5/12> - 11/19

Калькулятором
-5/12= ~~ - 0,4166..
-11/19= ~~ - 0,5789..
-0,4166.. Ближе к ноль
Заменяем -5/12> -11/19

В) -0,6 и -5\6  
-0,6= - 6/10= -3/5 = - (3•6)/(5•6)= -18/30
-5/6= -(5•5)/(6•5)= -25/30
-18 ближе к ноль чем -25

-25-180___1__2__3

-18/30> -25/30
Заменяем -0,6> -5/6

По модулю
18/30< 25/30 значит -18/30> -25/30
Заменяем -0,6> -5/6

Калькулятором
-5/6= ~~ -0,8333...
-0,6 ближе к ноль
-0,6> -0,8333..
Заменяем -0,6> -5/6

Г) -1\4 и -0,2
-0,2= -2/10= -1/5= -(1•4)/(5•4)= -4/20
-1/4= -(1•5)/(4•5)= -5/20
-4 ближе к ноль чем -5

-5-40__1__2___3

-5/20< -4/20
Заменяем -1/4< -0,2

По модулю
5/20> 4/20 значит -5/20< -4/20
Заменяем - 1/4< -0,2

Калькулятором
-1/4= -0,25
-0,2 ближе к ноль
-0,25< -0,2
Заменяем -1/4< -0,2
0,0(0 оценок)
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота