Прочитайте текст. виконайте подані після нього завдання 1 і 2.(1) у зоопарку, на жаль, не побачиш, як красиво злітає табунець рожевих фламінго.(2) проте тут можна гати характерний танок птахів. (3) зоологи його назива-ють «кормовим». (4) ходять фламінго басейном і кумедно дріботять ногами. (5) у та-кий б на волі вони здіймають мул і виловлюють молюсків, рачків, збираютьводорості (3 кн. «цікава зоологія»).
Примем за х весь заказ.
12 часов 30 минут = 12,часов
1) х : 10 = х/10 - производительность мастера.
2) х : 12,5 = 10х/125 = 2х/25 - производительность ученика.
3) Уравнение:
х/10 - 2х/25 = 28
5х/50 - 4х/50 = 28
х/50 = 28
х = 28 • 50
х = 1400 деталей всего в заказе.
4) 1409 : 10 = 140 деталей в час - производительность мастера.
5) 1400 : 12,5 = 112 деталей в час - производительность ученика.
ответ: 140 дет/ч; 112 дет./ч.
Проверка:
140 - 112 = 28 деталей в час - на столько ученик деталей делает за час меньше, чем мастер,
Раскроем скобки умножением их содержимого на коэффициент перед ними. Для первых этот коэффициент 1. А для вторых - составное число: - 2 1/3. Это число запишем в виде обычной дроби:
- 2 1/3 = - (2 * 3 + 1)/3 = - 7/3.
(3 * x - 9) - 7/3 * (x - 1,8) = 3 * x - 9 - 7/3 * х + 7/3 * 1,8 =
= (3 - 7/3) * х - 9 + (7/3 * 19/10) = (9/3 - 7/3) * х - 9 + (7/10 * 18/3) =
= 2/3 * х - 9 + 0,7 * 6 = 2/3 * х - 9 + 5,6 = 2/3 * х - 3,4.
При x = 0,75:
2/3 * 0,75 - 3,4 = 2/3 * 75/100 - 3,4 = 2/3 * 3/4 - 3,4 = 1/2 - 3,4 =
= 0,5 - 3,4 = - 2,9.
Пошаговое объяснение:
;3