6) приравниваем выражение под модулем к нулю. x=3/4
Нарисуем интервал и разобьём его на 2 отрезка: (-беск. до 3/4] и (3/4 до +беск.)
Берём из первого интервала любое число, например -100. Подставляем в выражение 4x-3. Получается отрицательное число, значит знак на интервале (-беск. до 3/4] "-".
Аналогично, для второго интервала, берём число 100, подставляем. Знак интервала (3/4 до +беск.) "+".
Раскрываем модуль на 1-ом интервале:
-7/3(4x-3)+7,2=9
x= 39/70
Проверяем на интервале (-беск. до 3/4]
Данное число входит в этот интервал, значит является корнем.
Также на 2-ом, со знаком "+".
7/3(4x-3)+7,2=9
x=33/35
Проверяем на интервале (3/4 до +беск.). Данный корень является решением
Мин авылымдагы көз турында язасым килә. Шәһәрдә дә алтын көз матур. Ләкин авылдагысы, тагын да матуррак.
Ара-тирә чыпчык, карга тавышлары тирән тынлыкка җан өргәндәй була. Төз нарат агачлары гына, башларын югары күтәреп, яшеллеккә күмелеп басып торалар кебек. ”-Безгә көз куркыныч түгел”- ди алар.
Чү! Кинәт көн дә бозыла бугай. Җил битне чеметеп-чеметеп алды. Шул арада куркыныч болытлар да хасил булды. Мин тизрәк өйгә ашыктым. Кайтып җиттем дигәндә генә, болытлар каядыр юкка чыктылар. Тирән итеп һава сулыйм. Көз һавасы-нинди дымлы да, салкын да син! Көз- бик матур ел фасылы. Ләкин аның матурлыгын күрә белергә генә кирәк.
6) приравниваем выражение под модулем к нулю. x=3/4
Нарисуем интервал и разобьём его на 2 отрезка: (-беск. до 3/4] и (3/4 до +беск.)
Берём из первого интервала любое число, например -100. Подставляем в выражение 4x-3. Получается отрицательное число, значит знак на интервале (-беск. до 3/4] "-".
Аналогично, для второго интервала, берём число 100, подставляем. Знак интервала (3/4 до +беск.) "+".
Раскрываем модуль на 1-ом интервале:
-7/3(4x-3)+7,2=9
x= 39/70
Проверяем на интервале (-беск. до 3/4]
Данное число входит в этот интервал, значит является корнем.
Также на 2-ом, со знаком "+".
7/3(4x-3)+7,2=9
x=33/35
Проверяем на интервале (3/4 до +беск.). Данный корень является решением
ответ: x=39/70, x2=33/35