В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Х
Химия
Д
Другие предметы
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
М
Музыка
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
У
Українська література
Р
Русский язык
Ф
Французский язык
П
Психология
О
Обществознание
А
Алгебра
М
МХК
Г
География
И
Информатика
П
Право
А
Английский язык
Г
Геометрия
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История
Stoianova1988
Stoianova1988
22.03.2021 06:19 •  Математика

решить Диагональ осевого сечения цилиндра равна 16 см и наклонена к плоскости

основания под углом 60 Найти высоту, площади оснований, боковой поверхностии площади осевого сечения цилиндра.

2. Найти высоту конуса, если площадь его осевого сечения равна 48

, площадь

основания конуса равна 64

3. Угол между образующей и осью конуса равен 45 конуса 6 см.Найти

площадь полной поверхности конуса.

4. Цилиндр получен вращением прямоугольника KCDE вокруг стороны DT,

если ЕС = 10 см; Найти площадь полной поверхности цилиндра.

5. Расстояние от центра сферы, радиусом 15 см, до секущей плоскости

равно 12 см. Найти площадь сечения.

6. Образующая конуса равна 20 см. Угол при вершине конуса равен 90

Найти площадь основания и боковой поверхности конуса.

7. Высота цилиндра равна 4 см. Площадь сечения цилиндра плоскостью,

параллельной его оси, равна 128

Расстояние от оси цилиндра до секущей

плоскости составляет 2 см. Найти радиус основания цилиндра

Показать ответ
Ответ:
TamaraPanova63
TamaraPanova63
02.02.2023 11:25
А5  см   и   1  см  5  мм р = (5  см + 1  см 5  мм)·2 = (  50  мм + 15 мм)·2 = 65 мм·2 = 130 мм s = 50  мм  ·15 мм = 750 мм² б)  2  см и 2  см 5 мм р = (2  см + 2  см 5  мм)·2 = (20  мм + 25 мм)·2 = 45  ·2 = 90 мм s =  20 мм  · 25 мм = 500 мм² в)  3 cм 5  мм и 2  см  5 мм р = (35  мм +25 мм)·2 = 60  мм  ·2 = 120 мм s = 35  мм  ·25 мм = 875 мм² ответ: 1)   а  ,в),  б)             2) в)   а)   б)  
0,0(0 оценок)
Ответ:
NikaGoddesin
NikaGoddesin
27.07.2022 18:03
 минКазан шәһәреңдә яшим. Җәйге каникулда авылга кайтам.
Беркөнне дәү әтием мине урманга алып барды. Ни генә күрмәдек без анда! Кошлар сайравын тыңладык. Бурсык оясын күрдек. Эзләре дә бар иде. Аннары дәү әти каен җиләге үскән урын тапты. Җиләге бик тәмле, әмма быел вак икән. Яңгыр азрак булгандыр.
Ә мин зур гына агач төбе янында үскән берничә усак гөмбәсе таптым. Шул төп янына килеп җиткәч, аяк астымда нәрсәдер ялтырап китмәсенме. Елан! Аркам буйлап салкын тир бәреп чыкты. Дәү әти кайдадыр ерактарак, күренми дә. Ә елан миңа ташланса, чакса нишләргә?!
Яхшылабрак карасам, еланның баш өстендә ике саргылт-кызгылт тап бар. Ә елан үзе кап-кара. Ә, бу бит тузбаш елан. Тузбашның агулы булмавын биология дәресеннән белә идем. Минем куркуым акрынлап бетте. Теге гөмбәне кисеп алдым да, тынычланып, дәү әтием янына киттем. Менә бу вакыйгада миңа биология дәресләрендә алган белемем ярдәм итте. Ә тормышта мондый очраклар никадәр булачак. Шуңа күрә алган белемнәрне күңелдә яхшылап сеңдерә барырга кирәк икән.
Кайтканда, күл буена туктап, суда коендык.Урманда күргәннәремне мәктәптә малайларга да сөйләрмен әле.
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Математика
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота