б) 30-45+5(тут проще решить, записав так:) -45+5+30=-30+30=0
в) При раскрытии скобок если перед скобкой знак -, то знаки принадлежащие числам в скобке меняются на противоположные, если +, то остаются неизменными:
-12-8-10=-20-10=-30
г) Воспользуемся правилом, изложенным под в):
20+14+15=34+15=49
2) При умножении или делении отрицательного числа на отрицательное число эти два минуса дают +, это не сложно запомнить, так как состоит из двух палочек, а минус из одной и поэтому если мы умножаем или делим - на +, это получается минус.
а) -5*(-3)=15
б) При умножении любого числа на 0, всегда будет 0:
0*(-6)=0
в) воспользуемся правилом под а)
4*(-7)=-28
г) аналогично в):
10*(-1)=-10
Если мы умножаем любое число на 1, то в ответе будет само число, если мы умножаем любое число на -1, то будет то же тамое число, только со знаком -, в принцыпе, правило соответсвует а)
д) (-1)*(-5)*(-3)
Чтобы было понятней, давай распишем по действиям, сначала:
1) (-1)*(-5)=5 (по правилу под а))
2) 5*(-3)=-15 , так же аналогичго правилу под а), а примером может служить пример под в)
1) а) -5+14-7=9-7=2
б) 30-45+5(тут проще решить, записав так:) -45+5+30=-30+30=0
в) При раскрытии скобок если перед скобкой знак -, то знаки принадлежащие числам в скобке меняются на противоположные, если +, то остаются неизменными:
-12-8-10=-20-10=-30
г) Воспользуемся правилом, изложенным под в):
20+14+15=34+15=49
2) При умножении или делении отрицательного числа на отрицательное число эти два минуса дают +, это не сложно запомнить, так как состоит из двух палочек, а минус из одной и поэтому если мы умножаем или делим - на +, это получается минус.
а) -5*(-3)=15
б) При умножении любого числа на 0, всегда будет 0:
0*(-6)=0
в) воспользуемся правилом под а)
4*(-7)=-28
г) аналогично в):
10*(-1)=-10
Если мы умножаем любое число на 1, то в ответе будет само число, если мы умножаем любое число на -1, то будет то же тамое число, только со знаком -, в принцыпе, правило соответсвует а)
д) (-1)*(-5)*(-3)
Чтобы было понятней, давай распишем по действиям, сначала:
1) (-1)*(-5)=5 (по правилу под а))
2) 5*(-3)=-15 , так же аналогичго правилу под а), а примером может служить пример под в)
У нас ответ: -15
е) (-2)*(-2)*(-4)=4*(-4)=-16 (все аналогично д))
50 разів влучив
Пошаговое объяснение:
Думаємо так : Уявімо ситуацію коли таке могло статися :
Нехай син перший раз промахнувся. Тоді він втратив одну кульку на постріл й одну кульку забрав чоловік . Разом 2 кульки. Залишилося 8 кульок.
Тоді другий , третій й четвертий раз він теж промахнувся. Й втратив ще 6 кульок.
Й у нього зашилилася 2 кульки. Більше промахнутися він не міг до 55-ого пострілу.
Він влучив в десятий раз й отримав кульку. У нього 2 кульки.
Влучив в 11-тий раз - отримав кульку. У нього 2 кульки.
Влучив в 12-тий ра з - отримав кульку. У нього 2 кульки.
...
Й постійно влучав..
Тільки на 55-тий раз промахнувся й у нього не залишилось кульок . ( Одну він витратив на постріл, другу забрав чоловік).
Тобто загалом син промахнувся на 1-ому, 2-ому, 3-ому, 4-му. 55-ому пострілах. Тобто 5 разів. Тоді влучив 55-5=50 разів.
А тепер опишемо загальну ситуацію, без припущень у які рази він попадав.
Кожного разу коли хлопчик промахувався він втрачав дві кульки. ( Одну на постріл, одну забирав чоловік).
Кожного разу коли хлопчик влучав - кількість кульок не змінювалася ( Втратив на постріл кульку , але отримував одну додаткову).
Оскільки у хлопчика було 10 кульок й він їх всіх втратив, то це означає що він промахнувся 10:2=5 разів.
А всі інші рази він він влучав :
55-5=50
50 разів влучив.