2. Если диагонали ромба относится как 3:4 , то полудиагонали тоже относится как 3:4
3. Расмотрим прямоугольного треуг. образованный стороной полудиагоналями. Например: ПАР где-О- точка пересечен.диагоналей., тогда А и В- вершины ромба. Если прямоуг. треуг. 2 стороны относится как 3:4, то 3 стороны будет относится как 3:4:5 АВ:ОВ:ОА=5:4:3 2О:ОВ:ОА=5:4:3 След-но: ОВ=16 см; ОА=12со Тогда: АС=24 см; АД=32 см
1. 80÷4=20(см) сторона ромба.
2. Если диагонали ромба относится как 3:4 , то полудиагонали тоже относится как 3:4
3. Расмотрим прямоугольного треуг. образованный стороной полудиагоналями.
Например: ПАР
где-О- точка пересечен.диагоналей., тогда А и В- вершины ромба.
Если прямоуг. треуг. 2 стороны относится как 3:4, то 3 стороны будет относится как 3:4:5
АВ:ОВ:ОА=5:4:3
2О:ОВ:ОА=5:4:3
След-но: ОВ=16 см; ОА=12со
Тогда: АС=24 см; АД=32 см
4.S=d1×d2/2=AC×BD/2=24×32/2=384 кв.см.
ответ : S= 384 кв.см
Завезли 720 підручників з математики, 150 підручників з фізики.
Пошаговое объяснение:
Нехай підручників математики - х, а підручників фізики - у. Тоді отримаємо систему:
1. 0,5x + 0,2y = 390 - продали підручників (за умовою);
2. х - 0,5x = 0,5x - книжок з математики залишилося;
3. y - 0,2y = 0,8y - книжок з фізики залишилося.
За умовою виходить дана система:
<=>
Вирішимо методом додавання:
0,5х + 0,2у - 0,5x + 2,4y = 390 + 0
2,6y = 390
y = 150
Підставимо у = 150 до будь-якого рівняння, щоб знайти значення х:
0,5х = 3 * 0,8 * 150
0,5х = 360
x = 720
Отже, книжок з математики завезли 720, а з фізики - 150.
Перевірка:
720 * 0,5 + 150 * 0,2 = 360 + 30 = 390 - істина.
Відповідь: 720 з математики; 150 з фізики.