Такие задания решаются по теореме Виета (я прикрепила картинку с ней). Также если произведение x1x2 меньше 0, то знаки у корней разные. Если больше - одинаковые. Если одинаковые, смотрим на сумму x1+x2. Если сумма больше нуля, то плюсы, меньше - минусы
б) x1x2 = -1, x1+x2 = -3
x1x2 <0, x1+x2 <0
Один корень со знаком +, другой со знаком -
в). x1x2 = 3, x1+x2 = 1
x1x2 >0, x1+x2 >0
Оба корня со знаком +
г). x1x2 = -3, x1+x2 = -1
x1x2 <0, x1+x2 <0
Один корень со знаком +, другой со знаком -
Такие задания решаются по теореме Виета (я прикрепила картинку с ней). Также если произведение x1x2 меньше 0, то знаки у корней разные. Если больше - одинаковые. Если одинаковые, смотрим на сумму x1+x2. Если сумма больше нуля, то плюсы, меньше - минусы
Ярар ,дип уйладым , котмэем дусларым хэм щыгып киттем . Минэ ойгэ тизерэк кирэгие . Дуслар ощуланмаслар дыр дип уйладым.
Менэ мин щыгам тышка , телефонда га карап , э минэ шу вакытта малай арртан эйттэ "сэлэм" . Мин карадым анага хэм таныдым шу малайны. нык анага йылмайдым хэм кызардым. шу малай белэм мин язышканыйым телефонда, бер кащанда курешмэдек ,ул аулда яшэгэнее. Ул нищек тер тапканые минем ойемне хэм мине ойгэ хэтлек китерде узенем машинасында. Без куп солэштек. Ул минэ эйтте "мин сине яратам" . Кызарым беткэчек :"мин дэ эйттем" .
Мин шул конне онотмайым бер кащанда.
Ике йыл утте ,э мин хамат боттен вакытны исемдэ тотам. Ике йыл мин аны нык яратам хэм ул мине.
Это моя история)ты можешь поменять что-нибудь или дополнить)