Сторони трикутника відносяться, як 8:7:5. Знайдіть невідомі сторони подібного йому трикутника, якщо у нього сума меншої та середньої за величиною сторін до- рівнює 36 см.
Берілген санды 4-ке кемітіп, шыққан сан үштен бірі мен үш еселенген сандардың бастапқы санының жартысының айырмасы 5-ке тең болса, бастапқы санды табысу керек.
Ойын жасап, мәселені шешеміз:
Берілген саны 4-ке кеміту:
Санды 4-ке көбейтеміз: 4 + 1 = 5
Үш санды еселенген:
Бастапқы жартысын табу үшін, санды еселенген сандарда 3 бөліп көреміз:
5 / 3 = 1
Осы ананың шешімінің пайдасы болады: бастапқы санды 1 табу үшін, берілген саны 4-ке еселеміз.
Өте тез, мен шешу үлкендейтін орын болып көрейім:
Біз, сандарды табу үшін 5 немесе бұрындағы шамамен 4, үш – бастапқы элементтің жартысы 1, жартысы 5-ке тең болатын 3-ке жанның жартысын 3-тен жинарамыз.
Сонда, берілген санды табу үшін есеп шақтауның тірісін қайта қараламыз:
4 х 3 + 1 = 13.
Осының байысуын тексереміз: 13 – 1 = 12.
Осында ерекшелік топаймыз. Берілген сан 12 болуы керек.
2-тапсырма:
Автобус пен жеңіл машина арақашықтығы 604 км болатын екі қаладан бір мезетте қарама-қарсы шығып, 4 сағаттан соң кездесті. Егер жеңіл машинаның жылдамдығы автобустың жылдамдығынан 17 км/сағ артық болса, автобустың жылдамдығын табу керек.
Ойын жасап, мәселені шешеміз:
Екі арақашықтықты табу үшін, екі арақашықтықтың мәнін бірінен кеміту керек:
604 - 1 = 603
Кездестігіміз кездестігі қаржылық болып көрейік:
Автобустың жылдамдығын табуды керек. Егер жеңіл машинаның жылдамдығы автобустың жылдамдығынан 17 км/сағ артық болса, автобустың жылдамдығын табу керек.
Ойын жасаңыз:
Автобус жылдамдығы - х; жеңіл машинаның жылдамдығы - х + 17.
Екі арақашықтық бойынша сурет қаржылық құрамымыз:
(x)(4) + (x + 17)(4) = 603
Елементтерге қосаңыз:
4x + 4x + 68 = 603
8x + 68 = 603
Деноминаторды үшін 68-ден кеміту:
8x = 535
Деноминатор бойынша көбейтпеңіз:
x = 67
Осыны пайдаланып, екінші шығарма туралы есептеледі:
67 + 17 = 84
Осында ерекшелік топаймыз. Автобустың жылдамдығы 84 км/сағ болуы керек.
Шаг 1: Перепишем уравнение в стандартной форме: -2/x = 1-x.
Шаг 2: Построим графики обеих частей уравнения.
Для первой части (-2/x) нам нужно построить график функции y = -2/x. Эта функция является гиперболой с центром в точке (0,0) и содержит асимптоты x=0 и y=0.
Для второй части (1-x) нам нужно построить график функции y = 1-x. Эта функция прямая линия, проходящая через точку (0,1) и с отрицательным наклоном -1.
Шаг 3: Найдем точки пересечения обоих графиков.
Если точка пересечения существует, она будет являться решением уравнения. Обратите внимание, что графики могут пересекаться в нескольких точках или вовсе не пересекаться.
Шаг 4: Интерпретация решения.
Если мы найдем точки пересечения, тогда эти точки будут значениями переменной x, которые удовлетворяют уравнению -2/x = 1-x. Если точка пересечения не будет найдена, это будет означать, что уравнение не имеет решений.
Итак, давайте начнем.
1. Постройте график функции y = -2/x. Для этого возьмем несколько значений для x, вычислим соответствующие значения для y и нарисуем точки. Постройте график гиперболы, проходящей через эти точки и учитывая особенности параллельных и перпендикулярных асимптот.
2. Постройте график функции y = 1-x. Для этого снова возьмите несколько значений для x, вычислите соответствующие значения для y и нарисуйте точки. Постройте прямую линию, проходящую через эти точки с отрицательным наклоном -1.
3. Изучите графики и найдите точку пересечения двух графиков. Если эта точка есть, это будет решением уравнения. Найдите значение x, а затем найдите соответствующее значение y на графике.
4. Если точка пересечения найдена, тогда решение уравнения -2/x = 1-x состоит из значения x и соответствующего значения y, находящегося в этой точке. Если точка пересечения не найдена, это означает, что уравнение не имеет решений.
Берілген санды 4-ке кемітіп, шыққан сан үштен бірі мен үш еселенген сандардың бастапқы санының жартысының айырмасы 5-ке тең болса, бастапқы санды табысу керек.
Ойын жасап, мәселені шешеміз:
Берілген саны 4-ке кеміту:
Санды 4-ке көбейтеміз: 4 + 1 = 5
Үш санды еселенген:
Бастапқы жартысын табу үшін, санды еселенген сандарда 3 бөліп көреміз:
5 / 3 = 1
Осы ананың шешімінің пайдасы болады: бастапқы санды 1 табу үшін, берілген саны 4-ке еселеміз.
Өте тез, мен шешу үлкендейтін орын болып көрейім:
Біз, сандарды табу үшін 5 немесе бұрындағы шамамен 4, үш – бастапқы элементтің жартысы 1, жартысы 5-ке тең болатын 3-ке жанның жартысын 3-тен жинарамыз.
Сонда, берілген санды табу үшін есеп шақтауның тірісін қайта қараламыз:
4 х 3 + 1 = 13.
Осының байысуын тексереміз: 13 – 1 = 12.
Осында ерекшелік топаймыз. Берілген сан 12 болуы керек.
2-тапсырма:
Автобус пен жеңіл машина арақашықтығы 604 км болатын екі қаладан бір мезетте қарама-қарсы шығып, 4 сағаттан соң кездесті. Егер жеңіл машинаның жылдамдығы автобустың жылдамдығынан 17 км/сағ артық болса, автобустың жылдамдығын табу керек.
Ойын жасап, мәселені шешеміз:
Екі арақашықтықты табу үшін, екі арақашықтықтың мәнін бірінен кеміту керек:
604 - 1 = 603
Кездестігіміз кездестігі қаржылық болып көрейік:
Автобустың жылдамдығын табуды керек. Егер жеңіл машинаның жылдамдығы автобустың жылдамдығынан 17 км/сағ артық болса, автобустың жылдамдығын табу керек.
Ойын жасаңыз:
Автобус жылдамдығы - х; жеңіл машинаның жылдамдығы - х + 17.
Екі арақашықтық бойынша сурет қаржылық құрамымыз:
(x)(4) + (x + 17)(4) = 603
Елементтерге қосаңыз:
4x + 4x + 68 = 603
8x + 68 = 603
Деноминаторды үшін 68-ден кеміту:
8x = 535
Деноминатор бойынша көбейтпеңіз:
x = 67
Осыны пайдаланып, екінші шығарма туралы есептеледі:
67 + 17 = 84
Осында ерекшелік топаймыз. Автобустың жылдамдығы 84 км/сағ болуы керек.
Шаг 1: Перепишем уравнение в стандартной форме: -2/x = 1-x.
Шаг 2: Построим графики обеих частей уравнения.
Для первой части (-2/x) нам нужно построить график функции y = -2/x. Эта функция является гиперболой с центром в точке (0,0) и содержит асимптоты x=0 и y=0.
Для второй части (1-x) нам нужно построить график функции y = 1-x. Эта функция прямая линия, проходящая через точку (0,1) и с отрицательным наклоном -1.
Шаг 3: Найдем точки пересечения обоих графиков.
Если точка пересечения существует, она будет являться решением уравнения. Обратите внимание, что графики могут пересекаться в нескольких точках или вовсе не пересекаться.
Шаг 4: Интерпретация решения.
Если мы найдем точки пересечения, тогда эти точки будут значениями переменной x, которые удовлетворяют уравнению -2/x = 1-x. Если точка пересечения не будет найдена, это будет означать, что уравнение не имеет решений.
Итак, давайте начнем.
1. Постройте график функции y = -2/x. Для этого возьмем несколько значений для x, вычислим соответствующие значения для y и нарисуем точки. Постройте график гиперболы, проходящей через эти точки и учитывая особенности параллельных и перпендикулярных асимптот.
2. Постройте график функции y = 1-x. Для этого снова возьмите несколько значений для x, вычислите соответствующие значения для y и нарисуйте точки. Постройте прямую линию, проходящую через эти точки с отрицательным наклоном -1.
3. Изучите графики и найдите точку пересечения двух графиков. Если эта точка есть, это будет решением уравнения. Найдите значение x, а затем найдите соответствующее значение y на графике.
4. Если точка пересечения найдена, тогда решение уравнения -2/x = 1-x состоит из значения x и соответствующего значения y, находящегося в этой точке. Если точка пересечения не найдена, это означает, что уравнение не имеет решений.
Надеюсь, данное подробное объяснение поможет вам понять и решить данное уравнение графически.