Pentru ca oamenii au vrut cu voi comunica nu trebuie să fii dur, indiferent, nu întrerupe interlocutorul său. Există foarte multe reguli de comunicare, dar nu toate de la ei să acorde o atenție, și de multe ori acest lucru duce la neînțelegeri între oameni sau o ceartă, pentru că fiecare încearcă să spună ceea ce are de gînd, dar nici unul dintre ei nu vrea să audă de un alt, și așa apare conflictul. Eu cred că, dacă vom ține cont de unele reguli de comunicare, atunci ne va fi mai ușor pentru a găsi prieteni sau de a nu pierde, pe care o avem. Cu prietenii, există astfel de reguli de comunicare: trebuie întotdeauna să zâmbească, pentru că un zâmbet provoacă emoții pozitive. Fi politicos, ceea ce înseamnă - nu întrerupe reciproc, nu mint. Încă mai trebuie să se gândească înainte de a spune ceva, nu râde de conversatie si multe altele. Dacă vom aplica aceste reguli în viața noastră, atunci, probabil, vom dobândi nu numai respectul oamenilor din jurul nostru, dar și noi prieteni
Найдите число: 1. Две седьмых которого равны четырнадцати. 14/2*7=7*7=49 2. Пятнадцать процентов которого равны тридцати. 30/15*100=2*100=200
Найдите значение величины: 3. Восьмая часть которой равна сорока квадратным метрам.40*8=320м² 4. Ноль целых четыре десятых которой равны двенадцати минутам. 12:0,4=120:4=30
5. Запишите дробное выражение, знаменатель которого — число пять, а числитель равен сумме «эм» и пятнадцати. 5
m+15 6. Найдите значение знаменателя дробного выражения при «ка», равном единице. не понятно
Верно ли высказывание (ответьте «да» или «нет»): 7. Чтобы найти число по данному значению его дроби, надо дробь разделить на это значение. нет, наоборот 8. Частное нуля целых восьми десятых и одной четвертой равно нулю целых двум десятым. 0,8:1/4=0,8*4/1=3,2 нет
1. Две седьмых которого равны четырнадцати. 14/2*7=7*7=49
2. Пятнадцать процентов которого равны тридцати. 30/15*100=2*100=200
Найдите значение величины:
3. Восьмая часть которой равна сорока квадратным метрам.40*8=320м²
4. Ноль целых четыре десятых которой равны двенадцати минутам.
12:0,4=120:4=30
5. Запишите дробное выражение, знаменатель которого — число пять, а числитель равен сумме «эм» и пятнадцати.
5
m+15
6. Найдите значение знаменателя дробного выражения при «ка», равном единице. не понятно
Верно ли высказывание (ответьте «да» или «нет»):
7. Чтобы найти число по данному значению его дроби, надо дробь разделить на это значение. нет, наоборот
8. Частное нуля целых восьми десятых и одной четвертой равно нулю целых двум десятым. 0,8:1/4=0,8*4/1=3,2 нет