В прямоугольном треугольнике ABC угол abc = 90,бесектрисса угла BAC дано: угол BAF = 21,AC=10 Найти длину катета AB Найти длинубесектриссы AF Вычислите периметр треугольника ABC
Kuz keldi! U dal off kelmaydi, sekin havoda yigiruv va sovuq erga yolg'on bo'yicha qoldiradi. Shunday qilib, yorqin quyosh porlaydi va shamol esgan kuchli va kuchli emas. Ob-havo yomon, har kuni bormoqda, lekin bolalar ob-havo haqida ayanchli emas. Qushlar Janubga qadar bahor uchib, hayvonlar rang o'zgartirish yoki ularning uylarini qurish. Maktab yo'lida birinchi-graders qip-qizil barglari to'plash, va sinf uchun ularni gerbariy qilish uchun shoshiling.Bu maftunkor barcha! va kuz o'rmon, va sizning oyoqlari ostida barglari rustle hamda tovushlar va ranglar: Narsa, bu zerikarli kuz kun haqida jozibador bor, va hatto nafas olish ham oson bo'ladi!
Если в задаче нет опечатки, и х, у, z - это действительно цифры в некоторой системе счисления, то основание этой системы счисления должно быть во-первых нечетным (т.к. иначе х, у, z - нечетные и в сумме не дадут четное число 30), а во-вторых это основание должно быть больше 15. Пробуем основание 17: 30 в 17-ичной системе это 3*17=51 15 в 17-ичной системе это 17+5=22 13 в 17-ичной системе это 17+3=20 9 в 17-ичной системе это 9. Т.к. в 10-ичной системе 22+20+9=51, то в 17-ичной системе получаем равенство: 15+13+9=30.
Kuz keldi! U dal off kelmaydi, sekin havoda yigiruv va sovuq erga yolg'on bo'yicha qoldiradi. Shunday qilib, yorqin quyosh porlaydi va shamol esgan kuchli va kuchli emas. Ob-havo yomon, har kuni bormoqda, lekin bolalar ob-havo haqida ayanchli emas. Qushlar Janubga qadar bahor uchib, hayvonlar rang o'zgartirish yoki ularning uylarini qurish. Maktab yo'lida birinchi-graders qip-qizil barglari to'plash, va sinf uchun ularni gerbariy qilish uchun shoshiling.Bu maftunkor barcha! va kuz o'rmon, va sizning oyoqlari ostida barglari rustle hamda tovushlar va ranglar: Narsa, bu zerikarli kuz kun haqida jozibador bor, va hatto nafas olish ham oson bo'ladi!
во-первых нечетным (т.к. иначе х, у, z - нечетные и в сумме не дадут четное число 30),
а во-вторых это основание должно быть больше 15. Пробуем основание 17:
30 в 17-ичной системе это 3*17=51
15 в 17-ичной системе это 17+5=22
13 в 17-ичной системе это 17+3=20
9 в 17-ичной системе это 9.
Т.к. в 10-ичной системе 22+20+9=51, то в 17-ичной системе получаем равенство: 15+13+9=30.