Використовуючи наведену методику вартісної оцінки складових елементів потенціалу підприємства, розрахуйте рівень виробничого потенціалу підприємства. 1. Потенціал основних фондів ФП = ОФ*Ен, де ОФ – середньорічна вартість основних фондів; Ен – нормативний коефіцієнт ефективності капітальних вкладень. 2. Потенціал оборотних коштів ОП = М*Км, де М- річний обсяг матеріалів; Км – коефіцієнт витягу продукції з ресурсної маси, який визначається відношенням вартості матеріальних ресурсів, використаних на виробництво продукції, до загальної вартості матеріальних ресурсів, спожитих підприємством. 3. Потенціал нематеріальних активів НП = ∑ (Не*Ен) де Не – експертна оцінка вартості нематеріальних активів та вартості землі. 4. Потенціал промислово-виробничого персоналу ПТП = А*Ч*Нт, де А – оцінка одиниці живої праці; Ч – середньорічна чисельність промислово-виробничого персоналу. Нт – коефіцієнт реалізації потенціалу промислово-виробничого персоналу, що приймається на рівні Ен. А = Пп*(∆Фо/∆Пп), де Пп – продуктивність праці одного працівника; ∆Фо – збільшення фондоозброєності праці одного працівника; ∆Пп – збільшення продуктивності праці одного працівника. 5. Розмір виробничого потенціалу ПП = ФП + ОП + НП + ПТП
Главная мысль рассказа В. Шукшина "Критики" - уважение к старшим, к людям, которые прожили непростую жизнь, перенесли тяготы и невзгоды.
Главная мысль рассказа "Срезал" образованность и интеллигентность слишком слабы, чтобы выдерживать напор малообразованных, но беспардонных наглецов, видящих свое призвание в демонстрации собственной значимости.
Главная мысль рассказа "чудик" доброта ценна сама по себе, даже если люди вокруг ее не понимают. В результате наивный Чудик оказывается чище и добрее всех остальных персонажей. Вслед за героем этого рассказа «чудиками» называют и других героев Шукшина — простых и душевных людей, непонятных окружающим.
1. 5×4×3×2×1 = 120 разных (подробнее про расстановки можете прочитать в интернете)
2. Суть заключается в том, что сумма длин любых двух сторон треугольника должна быть больше длины третьей стороны. А в первых двух случаях это условие не выполняется.
3. Первый угол 40°
Второй угол 40×2,5= 100°
Сумма углов треугольника 180°
А значит третий угол равен 180-100-40=40°
Треугольник имеет два равных угла, т.е. он равнобедренный.
Главная мысль рассказа В. Шукшина "Критики" - уважение к старшим, к людям, которые прожили непростую жизнь, перенесли тяготы и невзгоды.
Главная мысль рассказа "Срезал" образованность и интеллигентность слишком слабы, чтобы выдерживать напор малообразованных, но беспардонных наглецов, видящих свое призвание в демонстрации собственной значимости.
Главная мысль рассказа "чудик" доброта ценна сама по себе, даже если люди вокруг ее не понимают. В результате наивный Чудик оказывается чище и добрее всех остальных персонажей. Вслед за героем этого рассказа «чудиками» называют и других героев Шукшина — простых и душевных людей, непонятных окружающим.
.
2. 1)нельзя 2)нельзя 3)можно 4) можно
3. 40° (равнобедренный треугольник)
Пошаговое объяснение:
1. 5×4×3×2×1 = 120 разных (подробнее про расстановки можете прочитать в интернете)
2. Суть заключается в том, что сумма длин любых двух сторон треугольника должна быть больше длины третьей стороны. А в первых двух случаях это условие не выполняется.
3. Первый угол 40°
Второй угол 40×2,5= 100°
Сумма углов треугольника 180°
А значит третий угол равен 180-100-40=40°
Треугольник имеет два равных угла, т.е. он равнобедренный.