В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Х
Химия
Д
Другие предметы
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
М
Музыка
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
У
Українська література
Р
Русский язык
Ф
Французский язык
П
Психология
О
Обществознание
А
Алгебра
М
МХК
Г
География
И
Информатика
П
Право
А
Английский язык
Г
Геометрия
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История
polly132
polly132
08.04.2022 01:56 •  Математика

Вышмат! Решить методом обратной матрици и методом Крамера. Подробно! Сегодня завершается срок сдачи к/р Система из 3-х уравнений:

5Х1+Х2+7Х3=6

3Х1+Х2+4Х3=6

2Х1+Х2+3Х3=9

Показать ответ
Ответ:
нурик051
нурик051
12.07.2020 04:52

Уравнение №1.

x + 5/7 = -3/8 * 1 1/3

Выполним умножение в правой части уравнения(не забудь 1 1/3 перевести в неправильную дробь).

Получим:

x + 5/7 = -1/2

Чтобы найти неизвестное слагаемое, из суммы вычитаем известное слагаемое.

x = -1/2 - 5/7

Приводим дроби к общему знаменателю 14.

x = -7/14 - 10/14

x = -17/14

x = -1 3/14

Уравнение №2.

y - 7/12 = 3 1/2 * (-4/7)

И опять же выполним умножение справа.

y - 7/12 = -2

Чтобы найти неизвестное уменьшаемое, надо разность сложить с вычитаемым.

y = -2 + 7/12

Приведем дроби к общему знаменателю 12.

y = -24/12 + 7/12

y = -17/12 = - 1 5/12

Уравнение №3.

(- 6 2/3) * (-1 1/5) + x = -0,5

Теперь умножаем дроби слева.

Так как минус на минус дает плюс, мы имеем право сделать такую запись:

20/3 * 6/5 + x = -0,5

Перемножив дроби, получили хорошее уравнение:

8 + x = -0,5

Опять же, чтобы найти неизвестное слагаемое, из суммы вычтем известное слагаемое.

x = -0,5 - 8

x = -8,5

Уравнение №4.

Тут мы перемножим дроби и получим:

-3/10 - y = 15/4

И опять же, чтобы найти неизвестное вычитаемое, мы из разности вычтем уменьшаемое.

Получаем:

y = 15/4 -(-3/10)

y = 15/4 + 3/10

y = 75/20 + 6/20

y = 81/20

0,0(0 оценок)
Ответ:
милана05051
милана05051
22.02.2022 05:34

Борын-борын заманда булган икән, ди, бер кеше. Бу кеше нең исеме Нарый булган, ди.

Көннәрдән беркөнне Нарый чыгып киткән, ди, юлга. Бара да бара, ди, бу. Бара торгач барып кергән, ди, бу ялтырап торган боз өстенә. Боз өстенә барып керүе булган, аягы таеп, әйләнеп төшүе булган.

— Боз, син нидән болай көчле?

— Көчле булсам,— ди Боз,— мине Кояш эретә алмас иде, — ди.

— Кояш, син нидән көчле? — ди Нарый.

— Көчле булсам, мине Болыт капламас иде.

— Болыт, син нидән көчле?

— Көчле булсам, мине Яңгыр тишеп чыкмас иде.

— Яңгыр, син нидән көчле?

— Көчле булсам,— ди Яңгыр,— мине Җир сеңдермәс иде.

— Җир, син нидән көчле?

— Көчле булсам, мине Үлән тишеп чыкмас иде.

— Үлән, син нидән көчле?

— Көчле булсам, мине Сыер ашамас иде.

— Сыер, син нидән көчле?

— Көчле булсам, мине Пычак кисмәс иде. Хәзер Пычактан сорый инде Нарый:

— Пычак, син нидән көчле?

— Көчле булсам, мине Ут эретмәс иде.

— Ут, син нидән көчле?

— Көчле булсам, мине Су сүндермәс иде.

— Су, син нидән көчле?

— Көчле булсам, мине кеше җиңмәс иде, ә ул мине җиңә, тегермәннәр әйләндерергә җигә! — ди Су.

Шуннан соң Нарый, кешедән дә көчле нәрсә юк икән дип, үз юлына китә, шуның белән әкият тә бетә.

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Математика
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота