Борын-борын заманда булган икән, ди, бер кеше. Бу кеше нең исеме Нарый булган, ди.
Көннәрдән беркөнне Нарый чыгып киткән, ди, юлга. Бара да бара, ди, бу. Бара торгач барып кергән, ди, бу ялтырап торган боз өстенә. Боз өстенә барып керүе булган, аягы таеп, әйләнеп төшүе булган.
1. Рассмотрим центральную верхнюю ячейку. Так как в ней написана 1, то логично предположить, что карточка (оранжевая) расположена так, как показано на картинке (1). Но на месте предполагаемой цифры 3 мы видим цифру 2. Значит поверх этой карточки положили другую.
2. Рассмотрим правую ячейку в среднем ряду. Так как в ней написана 2, то логично предположить, что карточка (желтая) расположена так, как показано на картинке (2). Но на месте предполагаемой цифры 4 мы видим цифру 3. Значит поверх этой карточки положили другую.
3. Предположим, что карточка (желтая) расположена так, как показано на картинке (3). Теперь нет никаких противоречий с предлагаемой картинкой.
Остается только положить куда-либо четвертую карточку. И так как нам нужно заполнить верхний левый угол, то положим последнюю карточку в этот угол, но под все ранее размещенные карточки - картинки (4) и (5).
В клетке, отмеченной знаком вопроса, написано число 2.
Борын-борын заманда булган икән, ди, бер кеше. Бу кеше нең исеме Нарый булган, ди.
Көннәрдән беркөнне Нарый чыгып киткән, ди, юлга. Бара да бара, ди, бу. Бара торгач барып кергән, ди, бу ялтырап торган боз өстенә. Боз өстенә барып керүе булган, аягы таеп, әйләнеп төшүе булган.
— Боз, син нидән болай көчле?
— Көчле булсам,— ди Боз,— мине Кояш эретә алмас иде, — ди.
— Кояш, син нидән көчле? — ди Нарый.
— Көчле булсам, мине Болыт капламас иде.
— Болыт, син нидән көчле?
— Көчле булсам, мине Яңгыр тишеп чыкмас иде.
— Яңгыр, син нидән көчле?
— Көчле булсам,— ди Яңгыр,— мине Җир сеңдермәс иде.
— Җир, син нидән көчле?
— Көчле булсам, мине Үлән тишеп чыкмас иде.
— Үлән, син нидән көчле?
— Көчле булсам, мине Сыер ашамас иде.
— Сыер, син нидән көчле?
— Көчле булсам, мине Пычак кисмәс иде. Хәзер Пычактан сорый инде Нарый:
— Пычак, син нидән көчле?
— Көчле булсам, мине Ут эретмәс иде.
— Ут, син нидән көчле?
— Көчле булсам, мине Су сүндермәс иде.
— Су, син нидән көчле?
— Көчле булсам, мине кеше җиңмәс иде, ә ул мине җиңә, тегермәннәр әйләндерергә җигә! — ди Су.
Шуннан соң Нарый, кешедән дә көчле нәрсә юк икән дип, үз юлына китә, шуның белән әкият тә бетә.
1. Рассмотрим центральную верхнюю ячейку. Так как в ней написана 1, то логично предположить, что карточка (оранжевая) расположена так, как показано на картинке (1). Но на месте предполагаемой цифры 3 мы видим цифру 2. Значит поверх этой карточки положили другую.
2. Рассмотрим правую ячейку в среднем ряду. Так как в ней написана 2, то логично предположить, что карточка (желтая) расположена так, как показано на картинке (2). Но на месте предполагаемой цифры 4 мы видим цифру 3. Значит поверх этой карточки положили другую.
3. Предположим, что карточка (желтая) расположена так, как показано на картинке (3). Теперь нет никаких противоречий с предлагаемой картинкой.
Остается только положить куда-либо четвертую карточку. И так как нам нужно заполнить верхний левый угол, то положим последнюю карточку в этот угол, но под все ранее размещенные карточки - картинки (4) и (5).
В клетке, отмеченной знаком вопроса, написано число 2.
ответ: 2