Жақша ішінде көрсетілген өлшемдерден
1) кесенің биіктігіне (10 мм; 10 см; 10 дм);
2) бөлменің биіктігіне (30 см; 30 дм 30 км);
3) оқушының бойына (100 мм; 100 см; 100 дм);
4) сызғыштың ұзындығына (20 мм; 20 см; 20 дм);
5) партаның еніне (60 мм; 600 мм; 600 дм);
6) оқулықтың қалыңдығына (15 мм; 15 см; 15 дм) сәйкес келетін
ұзындықты таңдаңдар.
Пусть изначально одна сторона была 10 см, а другая 20см.
Тогда площадь прямоугольника: 200 см²
Первую сторону увеличили на 25%, то
10см-100%
Хсм-125%
Х=125%×10см/100%=125/10=12,5 см
Вторую сторону уменьшили на 25%, то
20см-100%
Хсм-75%
Х=75%×20см/100%=75/5=15 см
Площадь стала: 15×12,5=187,5 см².
Значит, площадь уменьшится на 12,5 см2.
Ну а если первую сторону наоборот уменьшить, а вторую увеличить, то будет:
10см-100%
Хсм-75%
Х=75%×10см/100%=75/10=7,5 см
20см-100%
Хсм-125%
Х=125%×20см/100%=125/5=25 см
7.5×25=187,5
Все верно
Пусть изначально одна сторона была 10 см, а другая 20см.
Тогда площадь прямоугольника: 200 см²
Первую сторону увеличили на 25%, то
10см-100%
Хсм-125%
Х=125%×10см/100%=125/10=12,5 см
Вторую сторону уменьшили на 25%, то
20см-100%
Хсм-75%
Х=75%×20см/100%=75/5=15 см
Площадь стала: 15×12,5=187,5 см².
Значит, площадь уменьшится на 12,5 см2.
Ну а если первую сторону наоборот уменьшить, а вторую увеличить, то будет:
10см-100%
Хсм-75%
Х=75%×10см/100%=75/10=7,5 см
20см-100%
Хсм-125%
Х=125%×20см/100%=125/5=25 см
7.5×25=187,5
Все верно