Использовать Чертежник алг нач опустить перо сместиться на вектор (0,4) сместиться на вектор (-1,-1) поднять перо сместиться на вектор (4,-3) опустить перо сместиться на вектор (-2,0) сместиться на вектор (2,2) сместиться на вектор (0,2) сместиться на вектор (-2,0) поднять перо сместиться на вектор (3,0) опустить перо сместиться на вектор (2,0) сместиться на вектор (-2,-2) сместиться на вектор (2,0) сместиться на вектор (-2,-2) поднять перо сместиться на вектор (5,0) опустить перо сместиться на вектор (0,4) сместиться на вектор (-2,-3) сместиться на вектор (2,0) поднять перо сместиться на вектор (1,-1) опустить перо сместиться на вектор (2,0) сместиться на вектор (0,2) сместиться на вектор (-2,0) сместиться на вектор (0,2) сместиться на вектор (2,0) кон
Розв'язуємо; 1))) Один з двох доданків більший за інший на 0,5, а їх сума дорівнює 0,14. Знайди ці числа. Х+(Х+0,5)=0,14; 2х=0,14-0,5; Х=(-036):2; Х=(-0,18); перевірка; (-0,18)+(-0,18+0,5)=(-018)+0,32=0,14. Можна так вирішити, але число від'ємне . Х=(-18) одне число і Х+0,5=(-0,18+0,5)=0,32 друге число; Пробуємо по іншому; 2))) один з двох додатніх множників більший за інший на 0,5 , а їх добуток дорівнює 0,14. Знайди ці числа. х*(Х+0,5)=0,14; х^2+0,5х-0,14=0; D=b^2-4ac=(0,5)^2-4*1*(-0,14)=0,25+0,56=0,81 D>0; X1=(-0,5-√0,81)/2=(-0,5-0,9)/2=-1,4/2=-0,7; X2=(-0,5+√0,81)/2=(-0,5+0,9)/2=0,4/2=0,2; Перевірка; одне число х=(-0,7); друге число (х+0,5)=(-0,7+0,5)=-0,2; Виходить два від'ємні числа. Якщо. Одне число х= 0,2; друге (х+0,5)=0,2+0,5=0,7. Виходить два додатніх числа; значить Х=0,2. Відповідь: число перше 0,2 і друге 0,7.
алг
нач
опустить перо
сместиться на вектор (0,4)
сместиться на вектор (-1,-1)
поднять перо
сместиться на вектор (4,-3)
опустить перо
сместиться на вектор (-2,0)
сместиться на вектор (2,2)
сместиться на вектор (0,2)
сместиться на вектор (-2,0)
поднять перо
сместиться на вектор (3,0)
опустить перо
сместиться на вектор (2,0)
сместиться на вектор (-2,-2)
сместиться на вектор (2,0)
сместиться на вектор (-2,-2)
поднять перо
сместиться на вектор (5,0)
опустить перо
сместиться на вектор (0,4)
сместиться на вектор (-2,-3)
сместиться на вектор (2,0)
поднять перо
сместиться на вектор (1,-1)
опустить перо
сместиться на вектор (2,0)
сместиться на вектор (0,2)
сместиться на вектор (-2,0)
сместиться на вектор (0,2)
сместиться на вектор (2,0)
кон