Литература - это важный элемент нашей жизни. Это именно та вещь, которая нам духовно обогащаться, лучше познавать мир и самого себя. Что же такое литература? По моему мнению, это нечто большее чем просто совокупность письменных и печатных произведений, это - грандиозное искусство, которое сохранять знания и культуру определенного народа и исторического периода.
В течение всех лет обучения в общеобразовательной школе мы встречаемся с различными литературными сочинениями. Они рассказывают нам о жизни и его особенности в разные времена существования человечества. Литература бывает разной: познавательной, полезной, мотивирующей и чрезвычайно интересной. В современном мире мы должны фильтровать информацию и выбирать только ту, которая может чего нас научить. Это довольно непросто. Для того, чтобы не прогадать в выборе литературы, нужно точно знать тему, которая интересует. Но даже если и прочитать произведение, который, казалось, не принес никакой пользы, то не стоит расстраиваться, так как в любой книге либо другом источнике информации можно найти несколько разумных вещей, которые действительно могут чему-то научить.
Ученики больше уделяют внимания художественной литературе. Я считаю, что это очень хорошо, потому что с нее мы можем не только понять смысл и осмыслить исторический период, но и познакомиться с самыми разнообразными художественными средствами. Мой любимый литературный род - это эпос. По моему мнению, в нем лучше отражено внутреннее состояние человека и его эмоциональность.
В моей жизни литература играет одну из важнейших ролей, потому что книги лучше понять современный и мира. В последнее время я замечаю, что это искусство начинает возрождаться. Молодежь переходит на новый этап развития: все начинают читать. С каждым годом литература все больше и больше меняется. Это приводит к появлению новых стилей и неординарных писателей. Дети начинают интересоваться новинками, которые изменению вкусов и актуальности литературы. В современной Украине популярными писателями являются: Василий Шкляр, Максим Кидрук, Ирэн Роздобутько, Дара Корней и другие. Их стиль является уникальным и совсем не похожим на стиль тех, которые творили в и поза веках.
Все люди любят развлекаться и получать удовольствие от определенных вещей. Многие интеллектуальной молодежи проводит свое свободное время за книгами, потому что это лучший отдыха и познания самого себя. С литературы мы учимся на ошибках героев нам избежать неприятных ситуаций в реальной жизни. Быть умным значит быть начитанным.
Мы должны ценить информацию, потому что это самая большая ценность, которую может подарить нам жизнь. Итак, нужно читать книгу, интересоваться новинками, насыщать свой мозг для того, чтобы впоследствии иметь возможность придумывать что-то неповторимое, а затем реализовать это в реальной жизни. Литература - это сокровищница, которую мы должны беречь и по возможности наполнять различными украшениями и драгоценностями. «Только одна литература не подвластна тления. Она одна не признает смерти. » Я верю в эту цитату, потому что многие мастера слова давно уже оставили этот мир, но их произведения еще продолжают очаровывать миллионы читателей из разных стран мира.
Повiсть Григора Тютюнника Климко переносить читача у тяжкi часи фашистськоï окупацiï Украïни, вiдкриваючи дещо призабуту сторiнку нашоï iсторiï. Головний герой твору Климко — це хлопчик, що йде за багато кiлометрiв про сiль, щоб потiм продати ïï та врятувати вiд голоду улюблену вчительку з донькою- немовлям i себе з другом. Климко вiдважно йде дорогами вiйни, сповненими небезпек, перемагаючи в собi страх, перемагаючи iнколи фiзичне безсилля та хворобу. За вiком вiн був нашим однолiтком, тому так боляче вiдчуваєш серцем усi його страждання, вражаєшся його витримцi i недитячiй мудростi. А ще, здається, неначе примiряєш на себе ту важку подорож Климка i вчишся у нього рiшучостi та милосердю . Це милосердя беззахисних дiтей вiйни стало головною темою повiстi. Автор розповiдає про зустрiч на базарi Климка та Зульфата зi своєю вчителькою, яка з малою дитиною опинилася в безвиходi. З цього часу у друзiв зявилося благородне бажання до й, i вони беруть на своï слабкi плечi усi турботи про Наталю Михайлiвну з Олею, стають ïх опорою. Саме опiкуючись ïх життям у першу чергу, вирушає юний герой новели Климко у далеку дорогу, Климко з шевцем рятує пiд час облоги на базарi незнайому дiвчину вiд Нiмеччини, хоч мiг розплатитися за це життям. I ми розумiємо, що справжнi люди залишаються людьми навiть в екстремальних ситуацiях, виявляючи спiвчуття й милосердя до iнших. Пiзнiше ми бачимо Климка пiд час перебування у тiтки Марини, яка виходжувала його в гарячцi i хотiла навiть залишити в себе всиновити. Але хлопчик, хоч йому i подобалося у доброï жiнки, не погодився, бо вiдчував вiдповiдальнiсть за життя дорогих йому людей. Менi здається, що у цьому епiзодi дуже виразно показується доброта i самовiдданiсть людськоï душi моïх спiввiтчизникiв- украïнцiв. Та найважливiшим, на мiй погляд, є заключний епiзод новели повернення Климка з торбиною солi на станцiю, до радянському полоненому i смерть хлопчика. Пiсля небезпечноï дороги, пiсля важких випробувань, сповнений радiстю, повертався назад Климко з дорогоцiнною сiллю. I тут пiдстерегла хлопчика невблаганна смерть, як пiдстерiгала вона на тих воєнних дорогах багатьох його ровесникiв. Та навiть у цю судну годину Климко постає людиною, що дбає не про себе, а про iнших. Забувши про небезпеку, вiн показує радянському полоненому воïну, куди втiкати. Тут i скосила його черга з нiмецького автомата: Вiн упявся пальцями в дiжурку на грудях, тихо ойкнув i впав. А з пробитого мiшка тоненькою цiвкою потекла на дорогу сiль. Перед очима ще довго стоïть ця цiвочка солi, а серце заповняє безмежна туга i любов до хлопчика з безкорисливою, милосердною i вiдчайдушною душею, що жила для добра. Любов до всiх дiтей вiйни, якi виявляли таке милосердя, яке й дорослим iнколи було не до снаги.
Литература - это важный элемент нашей жизни. Это именно та вещь, которая нам духовно обогащаться, лучше познавать мир и самого себя. Что же такое литература? По моему мнению, это нечто большее чем просто совокупность письменных и печатных произведений, это - грандиозное искусство, которое сохранять знания и культуру определенного народа и исторического периода.
В течение всех лет обучения в общеобразовательной школе мы встречаемся с различными литературными сочинениями. Они рассказывают нам о жизни и его особенности в разные времена существования человечества. Литература бывает разной: познавательной, полезной, мотивирующей и чрезвычайно интересной. В современном мире мы должны фильтровать информацию и выбирать только ту, которая может чего нас научить. Это довольно непросто. Для того, чтобы не прогадать в выборе литературы, нужно точно знать тему, которая интересует. Но даже если и прочитать произведение, который, казалось, не принес никакой пользы, то не стоит расстраиваться, так как в любой книге либо другом источнике информации можно найти несколько разумных вещей, которые действительно могут чему-то научить.
Ученики больше уделяют внимания художественной литературе. Я считаю, что это очень хорошо, потому что с нее мы можем не только понять смысл и осмыслить исторический период, но и познакомиться с самыми разнообразными художественными средствами. Мой любимый литературный род - это эпос. По моему мнению, в нем лучше отражено внутреннее состояние человека и его эмоциональность.
В моей жизни литература играет одну из важнейших ролей, потому что книги лучше понять современный и мира. В последнее время я замечаю, что это искусство начинает возрождаться. Молодежь переходит на новый этап развития: все начинают читать. С каждым годом литература все больше и больше меняется. Это приводит к появлению новых стилей и неординарных писателей. Дети начинают интересоваться новинками, которые изменению вкусов и актуальности литературы. В современной Украине популярными писателями являются: Василий Шкляр, Максим Кидрук, Ирэн Роздобутько, Дара Корней и другие. Их стиль является уникальным и совсем не похожим на стиль тех, которые творили в и поза веках.
Все люди любят развлекаться и получать удовольствие от определенных вещей. Многие интеллектуальной молодежи проводит свое свободное время за книгами, потому что это лучший отдыха и познания самого себя. С литературы мы учимся на ошибках героев нам избежать неприятных ситуаций в реальной жизни. Быть умным значит быть начитанным.
Мы должны ценить информацию, потому что это самая большая ценность, которую может подарить нам жизнь. Итак, нужно читать книгу, интересоваться новинками, насыщать свой мозг для того, чтобы впоследствии иметь возможность придумывать что-то неповторимое, а затем реализовать это в реальной жизни. Литература - это сокровищница, которую мы должны беречь и по возможности наполнять различными украшениями и драгоценностями. «Только одна литература не подвластна тления. Она одна не признает смерти. » Я верю в эту цитату, потому что многие мастера слова давно уже оставили этот мир, но их произведения еще продолжают очаровывать миллионы читателей из разных стран мира.
фашистськоï окупацiï Украïни, вiдкриваючи дещо призабуту
сторiнку нашоï iсторiï. Головний герой твору Климко — це
хлопчик, що йде за багато кiлометрiв про сiль, щоб потiм продати
ïï та врятувати вiд голоду улюблену вчительку з донькою-
немовлям i себе з другом.
Климко вiдважно йде дорогами вiйни, сповненими небезпек, перемагаючи в
собi страх, перемагаючи iнколи фiзичне безсилля та хворобу. За вiком вiн
був нашим однолiтком, тому так боляче вiдчуваєш серцем усi його
страждання, вражаєшся його витримцi i недитячiй мудростi. А ще,
здається, неначе примiряєш на себе ту важку подорож Климка i
вчишся у нього рiшучостi та милосердю .
Це милосердя беззахисних дiтей вiйни стало головною темою повiстi. Автор
розповiдає про зустрiч на базарi Климка та Зульфата зi своєю
вчителькою, яка з малою дитиною опинилася в безвиходi. З цього часу у
друзiв зявилося благородне бажання до й, i вони беруть на
своï слабкi плечi усi турботи про Наталю Михайлiвну з Олею, стають
ïх опорою. Саме опiкуючись ïх життям у першу чергу,
вирушає юний герой новели Климко у далеку дорогу, Климко з шевцем
рятує пiд час облоги на базарi незнайому дiвчину вiд Нiмеччини,
хоч мiг розплатитися за це життям. I ми розумiємо, що справжнi
люди залишаються людьми навiть в екстремальних ситуацiях, виявляючи
спiвчуття й милосердя до iнших.
Пiзнiше ми бачимо Климка пiд час перебування у тiтки Марини, яка
виходжувала його в гарячцi i хотiла навiть залишити в себе всиновити.
Але хлопчик, хоч йому i подобалося у доброï жiнки, не погодився, бо
вiдчував вiдповiдальнiсть за життя дорогих йому людей. Менi
здається, що у цьому епiзодi дуже виразно показується
доброта i самовiдданiсть людськоï душi моïх спiввiтчизникiв-
украïнцiв.
Та найважливiшим, на мiй погляд, є заключний епiзод новели
повернення Климка з торбиною солi на станцiю, до радянському
полоненому i смерть хлопчика. Пiсля небезпечноï дороги, пiсля
важких випробувань, сповнений радiстю, повертався назад Климко з
дорогоцiнною сiллю. I тут пiдстерегла хлопчика невблаганна смерть, як
пiдстерiгала вона на тих воєнних дорогах багатьох його ровесникiв.
Та навiть у цю судну годину Климко постає людиною, що дбає
не про себе, а про iнших. Забувши про небезпеку, вiн показує
радянському полоненому воïну, куди втiкати. Тут i скосила його
черга з нiмецького автомата: Вiн упявся пальцями в дiжурку на грудях,
тихо ойкнув i впав. А з пробитого мiшка тоненькою цiвкою потекла на
дорогу сiль.
Перед очима ще довго стоïть ця цiвочка солi, а серце заповняє
безмежна туга i любов до хлопчика з безкорисливою, милосердною i
вiдчайдушною душею, що жила для добра. Любов до всiх дiтей вiйни, якi
виявляли таке милосердя, яке й дорослим iнколи було не до снаги.