1. Записати частки, розподіливши їх у три стовпчики: а) модальні; б) заперечні; в) формотворчі, г) словотворчі.
Хай, нехай, недавно, би, не, ні, ані, хіба, чи, невже, що за, що то, авжеж,
ось, от, це, будь-хто, оце, ото, он, ген, саме, якраз, справді, точно, деякий,
колись, власне, хоча б, аж, же, мовби, годі, мовби, бодай, бо, давай.
2. А) Розподільне письмо. Запишіть слова у три колонки — разом,
окремо, через дефіс.
Де/який , хтось/то, що/правда, як/то, як/от, аби/де, хтозна/як, як/най/дорожче,
коли/б/то, ніби/то, хто/сь/таки, аби/тільки, все/ж, ото/ж, а/як/же, як/раз,
а/все/ж/таки, ото/ж, таки/пішов, дарма/ що, ні/би, чим/дуж, хто/сь/якось,
скиньте/но, скинути/б, ані/трохи, вирушили/ж, домовились/таки, хтозна/скільки,
ще/й, відпочинь/бо, хто/сь, відгорніть/же/бо, таки/відбили, саме/тому,
вдарили/ж/таки, аби/коли, якось/то, як/от, все/таки, принесіть/же, який/небудь,
будь/із/ким, нехай/заспіває, як/раз.
М: привет карл! Что ты думаешь об образовании на сегодняшний день?
К: привет майк! Я думаю что получение образования на сегодняшний день как и раньше является важным этапом в жизни каждого человека.
М: Ты считаешь, что без хорошего образования не возможно стать успешным человеком?
К: Нет! Я так не считаю. Успех в жизни человека определяется и многими другими факторами: везением, трудолюбием, любовью к своему делу.
М: А как ты сам учился в школе?
К: Я учился плохо. Я был одним из самых худших учеников в школе. И в 16 лет я покинул её.
М: Ну как же тогда тебе удалось стать успешным бизнесменом?
К: Сразу после школы я устроился работать в магазин электротоваров. Я очень много трудился. В последствии я основал свою компанию.
М: Не думаешь-ли ты, что годы потраченные для тебе в школе в пустую.
К: Нет! Я так не считаю! Я часто прогуливал уроки, проводя время в школьной библиотеке. Я увлекался фантастической литературой и много читал про компьютеры. К тому же у меня в школе было много друзей, которыми я до сих пор общаюсь.
М: Чтобы ты посоветовал современной молодёжи?
К: Я бы посоветовал заниматься каждому своим любимым делом. И много трудиться!
Объяснение:
Відповідь:Мама радісно посміхнулася і сказала (П,п)авлику синку прокидайся / |Не хочу ще рано вередував син / Час уже збиратися до школи Швидко спитав Павлик |вставай гнівно сказала ненька / Мамо а котра година позіхаючи/ До розмови долучився тато (С,с)инку годі капризувати Чому ти так нехотя про-кидаєшся (С,c) ьогодні п'ятниця, а завтра вихідний/ Ну і |що що п'ятниця капризував Павло а потім тихенько додав (У,у) наас же дві математики/ Швидко йди вмиватися так скомандував батькой вийшов з кімнати/ Збирайся збирайся бурчав Павлик а я не хочу так рано вставати/ Мамо ти вже пиріжків напекла вигукнув хлопчик (К, к)оли ти встигла/ Я ж не капризую сказала мама і додала (Х,х)то хоче багато встигнути той рано встае/ ,Павлик поснідав сказав (Д.д)якую і пішов збирати підручники/ на все, добре сказали батьки (Н,н)ехай щастить у школі.
Пояснення: