В наш тривожний час – українці не лише дають відсіч агресору як і в реальній війні, так й в інформаційній, а й зуміли згуртуватися у до на АТО, тимчасово переселеним громадянам зі Сходу та Криму, лікуванні та реабілітації воїнів. Їм нічого не потрібно, лише часу. В буквальному значенні цього слова. Попри робочі справи і домашні клопоти усі працівники КУТОР “Центр здоров’я” займаються тим, чим на даний час повинен робити кожен. Хтось в’яже шкарпетки, хтось накраює балаклави, хтось їх же і зшиває або в’яже, хтось закуповує-вишуковує нитки і мотає в клубки… Віднедавна почали нарізати устілки до взуття, передано понад 220шт. Кошти, виручені за запланований продаж вишитих бісером картин, сорочок, жіночих прикрас, вив’язаних мережаних салфеток – теж підуть на лікування та реабілітацію воїнів. Як би там, не було, а таки маленька праця, як каже народна мудрість, краща за велике безділля. — Особливо в наш час до потребують відважні бійці – говорить головний лікар “Центру здоров’я” Ганна Слівінська. – Тож робимо те, що в наших силах.
Для исследователя иные исторические эпохи примечательны тем, что могут дать богатую информацию и пищу для размышления о том, как падок человек на всевозможные модные безделушки и украшения. В данной статье речь пойдёт о «новоявленном» модном течении, которое сейчас особенно распространено среди молодёжи (и оказывается среди людей отнюдь не юного возраста) – это стремление приукрасить своё тело «специфическим» рисунком, т.е. – татуировкой. Исторические факты и свидетельства говорят о том, что татуировка («tattoo» или "tatu" означает "рана", "знак") – это очень древнее искусство. Первое упоминание о татуировке можно встретить в работах известных античных авторов, например: древнегреческий историк Геродот, описывая быт и культуру скифского народа упоминает, что скифские князья и воины наносили специальные татуировки на свои тела, чтобы подчеркнуть и подтвердить своё благородное происхождение и отношение к привилегированному классу. «Последующие исследования обнаружили, что скиф без татуировок мог принадлежать только к низшему сословию племени, касты, рода.
«Раскопки в Горном Алтае в 1948 году Пазырской группы курганов пролили свет на татуировку скифских племен. Уникальной находкой стало тело скифского вождя. Этот вождь погиб в бою. Его череп был пробит в трех местах боевым чекалом. Набальзамированное тело погребли вместе с женой и наложницей. Погребение относят к 5-4 вв. до н.э Татуированными у вождя оказались грудь, спина, обе руки и голени.
Їм нічого не потрібно, лише часу. В буквальному значенні цього слова. Попри робочі справи і домашні клопоти усі працівники КУТОР “Центр здоров’я” займаються тим, чим на даний час повинен робити кожен.
Хтось в’яже шкарпетки, хтось накраює балаклави, хтось їх же і зшиває або в’яже, хтось закуповує-вишуковує нитки і мотає в клубки…
Віднедавна почали нарізати устілки до взуття, передано понад 220шт. Кошти, виручені за запланований продаж вишитих бісером картин, сорочок, жіночих прикрас, вив’язаних мережаних салфеток – теж підуть на лікування та реабілітацію воїнів. Як би там, не було, а таки маленька праця, як каже народна мудрість, краща за велике безділля.
— Особливо в наш час до потребують відважні бійці – говорить головний лікар “Центру здоров’я” Ганна Слівінська. – Тож робимо те, що в наших силах.
Объяснение:
Для исследователя иные исторические эпохи примечательны тем, что могут дать богатую информацию и пищу для размышления о том, как падок человек на всевозможные модные безделушки и украшения. В данной статье речь пойдёт о «новоявленном» модном течении, которое сейчас особенно распространено среди молодёжи (и оказывается среди людей отнюдь не юного возраста) – это стремление приукрасить своё тело «специфическим» рисунком, т.е. – татуировкой. Исторические факты и свидетельства говорят о том, что татуировка («tattoo» или "tatu" означает "рана", "знак") – это очень древнее искусство. Первое упоминание о татуировке можно встретить в работах известных античных авторов, например: древнегреческий историк Геродот, описывая быт и культуру скифского народа упоминает, что скифские князья и воины наносили специальные татуировки на свои тела, чтобы подчеркнуть и подтвердить своё благородное происхождение и отношение к привилегированному классу. «Последующие исследования обнаружили, что скиф без татуировок мог принадлежать только к низшему сословию племени, касты, рода.
«Раскопки в Горном Алтае в 1948 году Пазырской группы курганов пролили свет на татуировку скифских племен. Уникальной находкой стало тело скифского вождя. Этот вождь погиб в бою. Его череп был пробит в трех местах боевым чекалом. Набальзамированное тело погребли вместе с женой и наложницей. Погребение относят к 5-4 вв. до н.э Татуированными у вождя оказались грудь, спина, обе руки и голени.