и. Цюпа.-А сказал человек не вечен на этой земле! дела,которые она оставляет по себе,-вот корень жизни человеческой..."
Больше я не знаю честно говорю! Не факт что и первое правильно будет!
Объяснение:
Перестройте предложение, заменяя прямую речь косвенную. 1."Человек не вечен на этой земле!"- говорит и. Цюпа.-А дела,которые она оставляет по себе,-вот корень жизни человеческой..."
2."Те школьники,-писал В.А.Сухомлинский,-которые кроме учебника,ничего не читают,очень поверхностно овладевают знаниями".
3."Когда-то, очень давно, -рассказывал нам дед, -Григорий был самым сильным парнем на всю губернию..."
и. Цюпа.-А сказал человек не вечен на этой земле! дела,которые она оставляет по себе,-вот корень жизни человеческой..."
Больше я не знаю честно говорю! Не факт что и первое правильно будет!
Объяснение:
Перестройте предложение, заменяя прямую речь косвенную. 1."Человек не вечен на этой земле!"- говорит и. Цюпа.-А дела,которые она оставляет по себе,-вот корень жизни человеческой..."
2."Те школьники,-писал В.А.Сухомлинский,-которые кроме учебника,ничего не читают,очень поверхностно овладевают знаниями".
3."Когда-то, очень давно, -рассказывал нам дед, -Григорий был самым сильным парнем на всю губернию..."
-Тарасе Григоровича, добрий день.Вас турбує класний керівник вашого сина ,Андрія.
-О,добрий день ,Тетяно Петріно ,щось сталося?
-Так.Чт знаєте ви ,що ваш син прогулює уроки математики ?
-Що?Прогулює ?
-Так ,саме прогулює.Я турбуюся за нього ,адже в наступному році йому здавати ДПА з цього предмету.
-Тетяно Петріно ,чи можете ви мені назвати дні ,коли він прогулював математику?
-Це було сьогодні ,вчора та у вівторок.
-Добре,дякую .Я сьогодні ввечері з ним поговорю,а завтра прийду до школи .
-Це добре ,але він пропустив багато матеріалу .
-Я візьму завдання від вчителя та буду вирішувати їх з сином .Надалі я буду стежити за його поведінкою .
-Дуже дякую,Тарасе Григоровичу.
-Дякую вам,що повідомили мені.
-До зустрічі .
-Так,до зустрічі