У якому рядку всі числівники пишуться разом? А вісімдесят/шостий двадцяти/пяти/мільйоний Б сорок/восьмий сто/тисячний В шістсот/сьомий триста/шостий Г двадцяти/мільярдний сто/сотий
Коля и Саша были большими друзьями и учились в одном классе. Коля не очень любил учиться, но особенно ему не нравилось делать уроки. Однажды задали очень много уроков, но делать их совсем не хотелось. Коля стал думать, как можно избавиться от этого нудного занятия, но так, чтобы это осталось безнаказанным. Тут пришёл Саша и сказал, что он уже всё сделал и теперь пойдёт гулять на улицу. Коля очень расстроился: ему тоже хотелось играть во дворе с ребятами. Саша решил выручить друга и сказал, что даст ему списать. На уроке Колю вызвали к доске и учитель стал задавать мальчику вопросы по домашнему заданию, но он не знал, что ответить. Учитель понял, что он не готов к уроку и поставил двойку. Так Саша оказал Коле медвежью услугу.
1.Василевський
НАЗИВНИЙ Василевськ-ий
РОДОВИЙ Василевськ-ого
ДАВАЛЬНИЙ Василевськ-ому
ЗНАХІДНИЙ Василевськ-ого
ОРУДНИЙ Василевськ-им
МІСЦЕВИЙ (на) Василевськ-ому(-ім)
КЛИЧНИЙ Василевськ-ий
2.Комарницький
НАЗИВНИЙ Комарницьк-ий
РОДОВИЙ Комарницьк-ого
ДАВАЛЬНИЙ Комарницьк-ому
ЗНАХІДНИЙ Комарницьк-ого
ОРУДНИЙ Комарницьк-им
МІСЦЕВИЙ (на) Комарницьк-ому(-ім)
КЛИЧНИЙ Комарницьк-ий
3.Яворський
НАЗИВНИЙ Яворськ-ий
РОДОВИЙ Яворськ-ого
ДАВАЛЬНИЙ Яворськ-ому
ЗНАХІДНИЙ Яворськ-ого
ОРУДНИЙ Яворськ-им
МІСЦЕВИЙ (на) Яворськ-ому(-ім)
КЛИЧНИЙ Яворськ-ий
4.Корчинський
НАЗИВНИЙ Корчинськ-ий
РОДОВИЙ Корчинськ-ого
ДАВАЛЬНИЙ Корчинськ-ому
ЗНАХІДНИЙ Корчинськ-ого
ОРУДНИЙ Корчинськ-им
МІСЦЕВИЙ (на) Корчинськ-ому(-ім)
КЛИЧНИЙ Корчинськ-ий
5.Вовчанський
НАЗИВНИЙ Вовчанськ-ий
РОДОВИЙ Вовчанськ-ого
ДАВАЛЬНИЙ Вовчанськ-ому
ЗНАХІДНИЙ Вовчанськ-ого
ОРУДНИЙ Вовчанськ-им
МІСЦЕВИЙ (на) Вовчанськ-ому(-ім)
КЛИЧНИЙ Вовчанськ-ий
Коля и Саша были большими друзьями и учились в одном классе. Коля не очень любил учиться, но особенно ему не нравилось делать уроки. Однажды задали очень много уроков, но делать их совсем не хотелось. Коля стал думать, как можно избавиться от этого нудного занятия, но так, чтобы это осталось безнаказанным. Тут пришёл Саша и сказал, что он уже всё сделал и теперь пойдёт гулять на улицу. Коля очень расстроился: ему тоже хотелось играть во дворе с ребятами. Саша решил выручить друга и сказал, что даст ему списать. На уроке Колю вызвали к доске и учитель стал задавать мальчику вопросы по домашнему заданию, но он не знал, что ответить. Учитель понял, что он не готов к уроку и поставил двойку. Так Саша оказал Коле медвежью услугу.