современный мир (под которым я здесь подразумеваю, конечно, только общество, но не природу) - продукт длительного предшествующего развития. поэтому его нельзя понять, не обратившись к человечества. но обращение к сможет только в том случае, если руководствоваться правильным общим подходом к ней. я - унитарно-стадиального взгляда на всемирную , согласно которому она представляет собой единый процесс поступательного развития, в ходе которого сменяют друга стадии, имеющие мировое значение. из всех существовавших и существующих ныне унитарно-стадиальных концепций наиболее соответствует реальности теория общественно- формаций, входящая в качестве необходимого момента в марксистское материалистическое понимание ( материализм). в ней основные типы общества, представляющие собой одновременно и стадии его всемирного развития, выделены по признаку социально- структуры, что и дало основание называть их общественно- формациями.
Щоразу, коли за вікном іде дощ, я сиджу в своїй кімнаті і мене починає огортати якийсь сум. Але це не позбавляє мене можливості вслухатися в грайливі краплі дощу. Як пише славетна українська поетеса Ліна Костенко: "Послухаю цей дощ, бляшаний звук води, веселих крапель кроки..." Дощ притягує мене, мов магнітом. Моя душа виповнюється тужливим, але водночас спокійним настроєм дощу. Так як кожна людина є частиною природи, так і природа передає їй свою мелодію. Мелодія звуків, сяючої води від променів сонця мене просто вражає. Я малюю у своїй свідомості дощ, від якого моє серце тихо плаче. Коли скрипаль грає чарівну музику, всі люди його із захопленням слухають. Мелодія скрипки чимось схожа до мелодії дощу. Потрібно лише вміти почути цю музику і сповна перейнятися дивовижною мелодією. Але дощ може навівати не тільки сумний настрій. Наприклад, у дитинстві я бігав босоніж під час дощу. Відчуття були неперевершені. Я відчував і щастя, і драйв, і захоплення, все на світі.Тому дощ для мене є своєрідною, фантастичною, дивовижною мелодією, яка переповнює мою душу і сумними, і позитивними настроями.
современный мир (под которым я здесь подразумеваю, конечно, только общество, но не природу) - продукт длительного предшествующего развития. поэтому его нельзя понять, не обратившись к человечества. но обращение к сможет только в том случае, если руководствоваться правильным общим подходом к ней. я - унитарно-стадиального взгляда на всемирную , согласно которому она представляет собой единый процесс поступательного развития, в ходе которого сменяют друга стадии, имеющие мировое значение. из всех существовавших и существующих ныне унитарно-стадиальных концепций наиболее соответствует реальности теория общественно- формаций, входящая в качестве необходимого момента в марксистское материалистическое понимание ( материализм). в ней основные типы общества, представляющие собой одновременно и стадии его всемирного развития, выделены по признаку социально- структуры, что и дало основание называть их общественно- формациями.