In the first picture, the girl is listening to music and from her face, we can understand that she is enjoying it.
Then, in the second picture, the boy is drawing a picture with colored pencils.
In the third, the group of kids is doing a piece of art. The boy with brown hair is drawing a picture, while a girl with black hair is doing pottery. (По картинке я не понял что делают другие)
In the last picture, the kids are playing in the band. We can see that the first boy in a yellow T-shirt is singing a song while his friends are playing on different instruments.
Пишу ход своих мыслей: Если скорость одного велосипедиста больше на 3 км/ч., но известно, что один велосипедист преодолевает этот путь на один час быстрее, тогда: 1) 36:4=9 км/ч - скорость велосипедиста преодолевшего путь на 1 час позже. 2) 9+3=12 км/ч -скорость велосипедиста преодолевшего путь на 1 час быстрее. 3) 36:12=3 ч. время велосипедиста преодолевшего путь на 1 час быстрее 4) 36:9=4 ч. время велосипедиста преодолевшего путь на 1 час позже ответ: 9 км/ч скорость первого велосипедиста, 12 км/ч скорость второго велосипедиста.
In the first picture, the girl is listening to music and from her face, we can understand that she is enjoying it.
Then, in the second picture, the boy is drawing a picture with colored pencils.
In the third, the group of kids is doing a piece of art. The boy with brown hair is drawing a picture, while a girl with black hair is doing pottery. (По картинке я не понял что делают другие)
In the last picture, the kids are playing in the band. We can see that the first boy in a yellow T-shirt is singing a song while his friends are playing on different instruments.
1) 36:4=9 км/ч - скорость велосипедиста преодолевшего путь на 1 час позже.
2) 9+3=12 км/ч -скорость велосипедиста преодолевшего путь на 1 час быстрее.
3) 36:12=3 ч. время велосипедиста преодолевшего путь на 1 час быстрее
4) 36:9=4 ч. время велосипедиста преодолевшего путь на 1 час позже
ответ: 9 км/ч скорость первого велосипедиста, 12 км/ч скорость второго велосипедиста.