Работы по созданию проекта «Турандот» велись более 6 лет. К началу строительства здание представляло собой груду бетона и кирпича, возведённую в XX веке. Лишь фасад дома оставался подлинным, напоминая об историческом постройки.Множество залов дворца отличны друг от друга характером и сюжетной линией, прослеживающейся в каждой детали. В зале «Зеркала» мы видим подлинные венецианские (одно германское) зеркала XVIII века, благодаря чему создается ощущение бесконечности пространства, и зал погружается в особую загадочную атмосферу. Это излюбленный декоративный приём эпохи Людовика XIV и Людовика ХV. Work on the creation of the "Turandot" conducted over 6 years. By the beginning of the construction of the building was a pile of concrete and brick, erected in the XX century. Only the facade of the house remained authentic, recalling the historical past postroyki.Mnozhestvo halls of the palace are different from each other and the nature of the story line, can be seen in every detail. In the hall of "Mirrors" we see authentic Venetian (one German) mirrors the XVIII century, thereby creating a sense of infinity of space, and the room is immersed in a special mysterious atmosphere. This is a favorite decorative techniques of Louis XIV and Louis XV.
Work on the creation of the "Turandot" conducted over 6 years. By the beginning of the construction of the building was a pile of concrete and brick, erected in the XX century. Only the facade of the house remained authentic, recalling the historical past postroyki.Mnozhestvo halls of the palace are different from each other and the nature of the story line, can be seen in every detail. In the hall of "Mirrors" we see authentic Venetian (one German) mirrors the XVIII century, thereby creating a sense of infinity of space, and the room is immersed in a special mysterious atmosphere. This is a favorite decorative techniques of Louis XIV and Louis XV.