Урок № 4 Тема. Органи й системи органів тварин. Опорно-рухова система та покриви тіла тварин, біологія, 8 клас Цілі уроку: сформулювати поняття про обмін речовин, органи, системи органів; ознайомити учнів із загальними особливостями структури й функціонування опорно-рухової системи та покривів тіла тварин. Обладнання й матеріали: вологі препарати органів тварин, скелети тварин, таблиці «Одноклітинні» та «Внутрішня будова ссавців». Базові поняття й терміни уроку: обмін речовин, органела, орган, порожнина тіла, скелет, зовнішній і внутрішній скелет, шкіра, луска, хітин.
Сама задача : P: XАXa ( самка крсноглазая) * XAY ( самец красноглазый ) Г: XA Ха ХА Y F1 XAXA (красн) XAXa(красн) XAY(красн) ХaY (бел )
Теперь для проверки, сцеплен ли с полом или нет P: XaXa ( самка белоглазая) * XAY ( самец красноглазый ) Г: Ха ХА Y F1 XAXa (красн) ХaY (бел )
Скрещивая белоглазую самку с красноглазым самцом, мы доказали, что сцепление с полом есть, так как все самцы у нас получились с белыми глазами, и, значит, в У хромосоме нет альтернативного гена, а если бы в потомстве были красноглазые самцы,то значит, ген находился бы в аутосоме.
P: XАXa ( самка крсноглазая) * XAY ( самец красноглазый )
Г: XA Ха ХА Y
F1 XAXA (красн) XAXa(красн) XAY(красн) ХaY (бел )
Теперь для проверки, сцеплен ли с полом или нет
P: XaXa ( самка белоглазая) * XAY ( самец красноглазый )
Г: Ха ХА Y
F1 XAXa (красн) ХaY (бел )
Скрещивая белоглазую самку с красноглазым самцом, мы доказали, что сцепление с полом есть, так как все самцы у нас получились с белыми глазами, и, значит, в У хромосоме нет альтернативного гена, а если бы в потомстве были красноглазые самцы,то значит, ген находился бы в аутосоме.