1.IX-XI asrlarda Movarounnahrda jahon ilmiga hissa qoshgan matematik olim kim? A) Al-Xorazmiy B) Abu Rayhon Beruniy C) Ibn Sino D) Farobiy
2.Mavhum ot yasovchi qoshimchalarni belgilang
A.) loq, -zor,- goh B)-lik, -chilik, -garchilik
C) don,-gich,-gi D) kor, -bon,-chi
3.Endi qanday kitob oqimoqchisiz? ushbu gapdagi soroq gap qanday ifodalangan?
A) Soroq olmoshi bilan B) soroq yuklamalari bilan
C) soroq ohangi D) bolishsizlik feli bilan
4.Qaysi qatorda sifatdosh yasovchi qoshimcha berilgan?
A) -ni,-g a B) -ning. C) dagi D)-gan.
5.Gapning ifoda maqsadiga kora qaysi turi ,odatda,javob talab qiladi?
A)darak gap B)his-hayajon gap C) soroq gap D) buyruq gap
6.Berilgan gapning turini aniqlang. Unutmayman seni also jon Ozbekiston,Ozbekiston!
A)darak gap B)soroq gap C)buyruq gap D) his-hayajon gap
7.Gapning ozaro teng boglovchilar,sanash ohangi yordami bilan boglangan bolaklarideyiladi.
A) boglovchilar B) uyushiq bolaklar C) yuklamalar D)darak gap
8.Qaysi qatorda felning ozlik nisbatini yasovchi qoshimchalar berilgan?
A) -iz. B) -(i)sh C) -ur. D) -(i) n.
9.Litsey hovlisi toshlardan,chiqindilardan tozalandi. Ushbu gapda qaysi ikkinchi darajali bolak uyushib kelgan?
A) toldiruvchi B) aniqlovchi C) ega D) hol
10.Vaqt sherining muallifi kim
A) A)Oripov B) E.Vohidov C) Zulfiya D)GGulom
11.Ravishdoshlar qaysi qoshimchalar yordamida yasaladi?
A)-gan,-kan,-qan D)-sh, -ish, -moq C)-li, -siz, be- D)-gach, -guncha, -gani
12.Berilgan parcha qaysi matndan olingan?
Odam och nahor bir necha kun yashashi mumkin,lekin suvsiz yashay olmasligini hamma biladi.
A)Pushaymonlik B)Suv bebaho xazina
C)Xiyonat D)Vatan tuygusi
13.Qaysi qatorda harakat nomi berilgan?
A)Oqish- ulgayish. B)Mening Vatanim- Ozbekiston
C)Shanbalikdan oquvchilar qaytdilar D)Oquvchi maktabga shoshildi
14.Mehnat haqidagi maqolni toping.
A) Ilmli ming yashar, ilmsiz bir yashar
B) Kitob aql chirogi
C) Ishlagan yerni yashnatar, ishlamagan qaqshatar
D) Oqigan ogil otadan ulug
15.Quyidagi gapda nuqtalar ornini toldiring. Mehnatqiyin bolsa, samarasi ham.shirin boladi.
A) qancha,shuncha B)qanchadir,shunchadir C)juda, goyat D)nihoyatda,eng
16. Katta, ojar, ozgina berilgan sozlarning ma`nodoshlari qaysi qatorda berilgan?
A) Тinmay,o’roq,totmoq B) Kichik, hashar, bel
C) Yirik, qaysar, jindakkina D) Fursat,muloyim, ijozat
17.Kamtarga kamol, …. Nuqtalar o’rnini to’ldiring.
A)Yaxshiga zavol B)Manmanga zavol C)Yaxshiga yondosh D) Insonga baxt keltirar
18. Shart mayli qo'shimchasini toping.
A) sa B) ni C) lar D) im
19.Harakat nomi qanday qoshimchalar yordamida hosil boladi?
A) ish,-sh, -uv B)-im,-ing,-imiz C)-ga,-da,-dan D)- ning,-ni,-da
20.Qaysi qatorda juft otlar berilgan?
A) Katta, kattaroq, kattakon
B) Oybolta,Qorasuv, mehnatsevar
С) Yakkatut, Yangiyo’l, Olmazor
D) Aka-uka, oziq-ovqat, xotin-qiz
Мой любимы вид спорт это плавание. Я интересуюсь с этим спортом с детство. И хожу на кружок плавание. Когда папа узнал что я интересуюсь с плаванием, он сразу дал меня на кружок плавание. Я хожу на кружок с 7 лета и люблю до сих пор этого спорта. Плавание это очень полезный спорт для здоровья, и для этого я люблю плавать мой кружок бывает 2 раза в неделю. И все мои родственники знают , что мой любимый спорт- это плавания!
Объяснение:
Физическая культура – это вид деятельности, являющийся средством физического совершенствования людей для выполнения ими своих социальных обязанностей.
Физкультура – такое продвижение силы и духа. Ежели вы осуществляете зарядку по утрам – такое физкультура. Ежели вы бродите для тренировки – это физкультура. Ежели вы катаетесь для велике сиречь маунтинбайке, воспламеняетесь туризмом, альпинизмом, купанием сиречь военными танцами люда мачу-пикчу – такое всё физкультура. Даже игра в бадминтон или фрисби на дружеском пикнике – это физкультура. Мне физкультура – одна из ключевых образующих большущего и активного стиля жизни одинаково с прокачкой собственных достоинств и службы по-над своей насильственно воли, продуктивностью и энергетикой, и ей я отвожу значительное место в своей жизни
Физкультура и спорт в нашей жизни имеют столь серьезное и видимое значение, что говорить об этом просто нет нужды. Каждый может самостоятельно проанализировать и оценить значение физкультуры и спорта в своей собственной жизни. Но при этом нельзя забывать, что физкультура и спорт в нашей жизни имеют общенациональное значение, это по-настоящему сила и здоровье нации. Неоспоримое преимущество занятий физкультурой для взрослых людей, так как в большинстве случаев человек пребывает на сидячей работе и вообще не имеет в своей жизни никаких физических нагрузок, а уж тем более, профессиональных спортивных тренировок. Таким образом, встретить сегодня человека, который занимается спортом ежедневно – это скорее исключение, нежели правило.