В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Х
Химия
Д
Другие предметы
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
М
Музыка
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
У
Українська література
Р
Русский язык
Ф
Французский язык
П
Психология
О
Обществознание
А
Алгебра
М
МХК
Г
География
И
Информатика
П
Право
А
Английский язык
Г
Геометрия
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История

2- mashq. Berilgan ravishlarni tub va yasama ravishlar ajratib ko'chiring. Piyoda, ataylab, ohista, kechqurun, birdan, sekin, do's- tona, indin, hozir, taxminan, tiriklayin, qardoshlarcha, tez 3- mashq. Nuqtalar o'rniga harakatning holatini bildiruvchi ra-
vishlarni qo'yib ko'chiring.
1. Biz bu yerga ... keldik. 2. Nozima bu chorakda barcha
fanlardan ... harakat qildi. 3. Bobomlar non ushoqlarini ... terib
oldilar. 4. Askar eshikni ochdi. 5. O'qituvchimiz uyga berilgan
vazifani ... soʻradi. 6. Bulutlar ham ... pasaya boshladi. 7. Raketa
Oyga ... qo'ndirildi

"Vatanga sadoqat", " Vatanimga xizmat qilaman"

Показать ответ
Ответ:
Sowa2006
Sowa2006
01.01.2021 07:11

2 mashq.

Tub ravishlar: piyoda, ataylab, ohista, birdan ,sekin,

indin,hozir, taxminan,tiriklayin, tez.

Yasama ravishlar: do'stona

Vatanimga sadoqatda olgunumcha bõlaman,

Vatanimga xizmat qilish uchun jonimni ham beraman.

3-mashq

biz bu yerga tez keldik. bobomlar non ushoqlarni tezda terib lldilar. askar eshikni tasodifdan ochdi. bulutlar ham astacha pasaya boshladi.

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Другие предметы
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота