Дзеепрыметнікавы зварот Варыянт 2
1. Выберыце правільны адказ.
1) Дзеепрыметнік з залежнымі ад яго словамі называецца дзеепрыметнікавым зваротам.
2) Дзеепрыметнік разам са словам, якое ён паясняе, называецца дзеепрыметнікавым зваротам.
2. Адзначце словазлучэнні з галоўным словам дзеепрыметнікам.
1) напісаная кніга
2) напісаная вядомым пісьменнікам
3) напісаная даўно
4) асветлены промнямі
5) асветлены край
6) пачырванелы ад сораму
3. Адзначце сказы, у якіх ёсць дзеепрыметнікавыя звароты.
1) Позіркі снуюць па сценах, нібы па зжаўцелых старонках рукапісу (Я.Брыль).
2) Старадаўнія ліхтары, па малюнках адноўленыя сённяшнімі ўмельцамі (Я.Брыль).
3) Юзік узяў люстэрка і глядзіцца, зачэсвае валасы, расчэсвае вусы і даўно стрыжаную бараду (К.Крапіва).
4) Раззлаваны зубр надзвычай хуткі і ярасны, можа накінуцца нават на чалавека (Т.Хадкевіч).
4. Дзеепрыметнікавы зварот выдзяляецца на пісьме коскамі...
1) калі стаіць перад назоўнікам, які ён паясняе
2) калі стаіць пасля слова, якое ён паясняе
3) заўсёды, незалежна ад яго месца ў сказе
5. Адзначце сказы, у якіх дзеепрыметнікавыя звароты патрэбна выдзеліць коскамі.
1) Я зноў гляджу з акна і бачу красу тваю ахутаную павалокай ціхай вераснёўскай ночы... (Я.Брыль).
2) Рукамі хочацца пакратаць параненыя фашысцкімі кулямі рэшткі старой сцяны... (Я.Брыль).
3) Думкі закінутыя ў душу Лабановіча нелегальнай брашурай не давалі яму спакою (Я.Колас).
4) Над Прыпяццю сінее лес, адтуль нясе густым водарам сатканым з пахаў хвоі, прэлай зямлі, грыбоў і багуну (І.Навуменка).
5) Пабітая на калдобіны вуліца ў гэтым месцы як бы разгаліноўваецца, атрымліваецца дзве вуліцы (І.Мележ).
6. У якіх сказах дзеепрыметнікавыя звароты выдзелены коскамі правільна?
1) Абсаджаная ліпамі з абодвух бакоў, алея вяла да самага будынка.
2) Лес, асветлены і абагрэты ранішнім сонцам, пазіраў вельмі весела і прыветна.
3) На зямлю ліліся сатканыя са звону срэбных струн, з булькання лясных ручайкоў, з шолаху красак, чароўныя мелодыі.
4) З хаты выйшла маці, руплівая, працавітая, заўсёды заклапочаная жанчына.
5) Над наваколлем, асветленым ласкавым, шчодрым сонцам паветра аж свяцілася.
7. У якіх сказах дапушчаны памылкі ва ўжыванні дзеепрыметнікавых зваротаў?
1) Сонца надоўга застыла, быццам спыненае рукой нечай уладнай.
2) Вузкая лясная сцежка, зарослая густой травой, давяла нас да хаты лесніка.
3) Абветраныя і патрэсканыя рукі ад цяжкай працы бабуля ў час размовы хавала пад сталом.
4) Чакалі сваёй чаргі зжатыя і звезеныя снапы з поля.
5) Бацька ніяк не мог пазбыцца сумных дум, навеяных вялікай стратай.
Объяснение:
На третьем году жизни дети становятся самостоятельнее.
Продолжает развиваться понимание речи. Дети продолжают осваивать названия окружающих предметов, учатся выполнять простые словесные взрослых
Количество понимаемых слов значительно возрастает. Начинает понимать не только инструкцию, но и рассказ взрослых.
Интенсивно развивается активная речь детей. К 3 годам пытаются строить простые предложения, в разговоре со взрослым используют практически все части речи. Активный словарь достигает примерно 1000-1500 слов К концу 3г.ж. речь становится средством общения ребенка со сверстниками.
Формируются новые виды деятельности: игра, рисование, конструирование. Главное в игре – действия с игровыми предметами, приближенными к реальности, в середине 3 г.ж. появляются действия с предметами – заместителями.
Ребенок уже сформулировать намерение изобразить какой – либо предмет. Типичным является изображение человека в виде «головонога» - окружности и отходящих от неё линий.
Совершенствуются зрительные и слуховые ориентировки, что позволяет детям безошибочно выполнять ряд заданий: выбрать 2-3 предмета по цвету, форме, величине; различать мелодии, петь.
Совершенствуется фонематический слух. Дети воспринимают все звуки родного языка, но произносят их с большими искажениями.
Основная форма мышления – наглядно – действенная. Ребенок реально действует с предметами.
Для детей характерна неосознанность мотивов, импульсивность и зависимость чувств и желаний от ситуации. Дети легко заражаются эмоциональным состоянием сверстников. Однако начинает складываться и произвольность поведения. У детей появляется чувство гордости и стыда. Ребенок осознает себя как отдельного человека, формируется образ Я.
ответ:
объяснение:
положение осей изометрической проекции показано на рис. 85, г. оси х и у располагают под углом 30° к горизонтальной линии (угол 120° между осями). построение осей удобно проводить при угольника с углами 30, 60 и 90°
чтобы построить оси изометрической проекции с циркуля, надо провести ось z, описать из точки о дугу произвольного радиуса; не меняя раствора циркуля, из точки пересечения дуги и оси z сделать засечки на дуге, соединить полученные точки с точкой о.
при построении фронтальной диметрической проекции по осям х и z (и параллельно им) откладывают действительные размеры; по оси у (и параллельно ей) размеры сокращают в 2 раза, отсюда и название "диметрия", что по-гречески означает "двойное измерение".