Ученик (самоучка), не знавший учителя, танцует на все лады.Рядом с учителем попридержи язык, рядом с мастером — руки.Делай то, что говорит учитель (мулла), но не делай того, что он сам делает.Кто учится понемногу — ученым будет, а кто не желает учиться - сам себе враг.Если ты земледелец — паши землю, если ты ученый - повторяй.Мулла (священник) читает — что знает, ткач ткёт — как умеет.Придерживайся того, чему учит мулла, но не делай того, что сам мулла делает.
Har bir ertak, hikoya yoki roman - badiy adabiyotga kiradi. Bularni faqat bitta odam yozadi, bitta muallif. Badiiy adabiyotga bo'lgan bir necha xususiyatlar: uslubiy mansublik, ekspresiv-stilistik va mantiqiy xususiyatlari va xususiyatlari jihatidan adabiy tilning lisoniy vositalarining kompozitsiyasi yoki to'plamining sintetik xususiyatiga xosdir. Ushbu uslubiy badiiy matnning lisoniy vositalariga folklorik nutqning (ya'ni adabiydan tashqari elementlarning) birliklari kiradi, masalan, okzionalizm, chet tilidagi qo'shimchalar (chet tilidagi so'zlar, tarjimasiz iboralar).
Объяснение:
Usta ko‘rmagan shogird har maqomga yo‘rg‘alar.Mulla borida tilingni tiy, usta borida qo‘lingni tiy.Domlaning aytganini qil, qilganini qilma.Oz-ozdan o‘rganib olim bo‘lar, o‘rganmagan o‘ziga zolim bo‘lar.Dehqon bo‘lsang shudgor qil, mulla bo‘lsang takror qil.Mulla bilganini o‘qir, bo‘zchi bilganini to‘qir.Mullaning aytganini qil, qilganini qilmaЭто всё, что я знаю)
УДАЧИ!!)
Badiy adabiyotga xos xususiyatlar.
Har bir ertak, hikoya yoki roman - badiy adabiyotga kiradi. Bularni faqat bitta odam yozadi, bitta muallif. Badiiy adabiyotga bo'lgan bir necha xususiyatlar: uslubiy mansublik, ekspresiv-stilistik va mantiqiy xususiyatlari va xususiyatlari jihatidan adabiy tilning lisoniy vositalarining kompozitsiyasi yoki to'plamining sintetik xususiyatiga xosdir. Ushbu uslubiy badiiy matnning lisoniy vositalariga folklorik nutqning (ya'ni adabiydan tashqari elementlarning) birliklari kiradi, masalan, okzionalizm, chet tilidagi qo'shimchalar (chet tilidagi so'zlar, tarjimasiz iboralar).