Папа: Донечко, на дворі кінець грудня, ти знаєш, яке скоро свято? Донька: Слухай, пап, мені всього 11 років, звідки мені знати таке? Піди в четверту вітальню на 3-му поверсі, там по-моєму календар висить. Тато: Ну, це свято ми вже святкували. Спробуй вгадати. Донька: А, зрозуміло, це те свято, коли ми їздимо на Гаваї. Тато: Ні, донька, те свято, про яке ти говориш це твій день народження. Його ми святкуємо 5 числа кожного місяця. Донька: А, це той день, коли ми на танку катаємося? Тато: Ні, то день перемоги. Донька: А, день катання на літаку? Тато: Ні, то день авіації. Донька: А, згадала. Це той день, коли ти всім кажеш, що в тебе коштів немає. Тато: Немає, те 1-е квітня ... або день приходу податкової інспекції. Але те, про що я кажу - інше свято. Донька: Ну, останнє, що я пам'ятаю - день, коли ми в аквапарку катаємося. Папа: Ой, дитинко, як ти пам'ятаєш такі дрібниці. Просто в той день зламалося джакузі. Донька: Здаюся. Тато: Ну, скоро свято новий року. Донька: І що в ньому незвичайного? Тато: Дарують подарунки. Донька: Ну, я і питаю, що в ньому незвичайного? Папа: Подарунки дарую не я, а дід мороз. Донька: А що, у діда морозу ще більш коштів, ніж у тебе? Тато: Ні. Донька: А чого він тоді подарунки всім дарує, краще б для себе чого-небудь купив. Тато: Ні, дарувати подарунки - його робота. Донька: А ця робота високооплачувана? Тато: Ні, йому ніхто нічого за це не платить. Донька: Добре, що ти не дід мороз. Ну, а скажи, як святкують новий рік. Папа: Вся родина збирається укупі, вони п'ють вино, їдять салати, а дітки кричать «Ялинка Палай» і ялинка запалюється. Донька: А, так би відразу й казав. Це день шашликів. Папа: Чому ж шашликів? Донька: Ну, в день шашликів вся родина теж збирається спільно, вони теж п'ють вино і їдять салати, а дітки розводять багаття, щоб підсмажити шашлики. Папа: Як ти багато ще не знаєш. Ось у мене новий рік асоціюється з мандаринами і жуйками по рублю. Тато: Ну, а зараз давай наряджати ялинку! Донька: А для чого її наряджати, якщо вона все одно згорить? Тато: Ні, вона не згорить, ми просто на неї ліхтарики повісимо, і вони будуть сяяти. Донька: Ну от, а я вже замислювалася пострибати через багаття. Добре, пішли.
новый завет дает два общих типа служения в поместных церквях. хотя неформально все христиане выполняли то или иное служение, некоторые из них были поставлены на этот труд официально. павел называет этих официальных служителей «епископами и диаконами» (фил 1: 1) и иногда характеризует епископа (в переводе с греческого — «надзирающий», «блюститель») как «старшего» (титу 1: 5-7). епископство предполагало более широкие возможности для научения верующих и руководства церковью (1 тим 5: 17), в то время как диаконство подразумевало попечение о материальных нуждах верующих (деян 6: 1-6, 1 тим 3: 8 ср. иак 2: 15-16).
понятно, что официальные служители не ограничивали верующих в их неформальном служении, а, напротив, максимально этому способствовали (еф 4: 11-13). в свою очередь, неформальные служители не были своевольны и не подрывали установленный в общине порядок, а позволяли блюстителям руководить их служением, чтобы оно способствовало устроению и научению церкви, ее и возрастанию (1 кор 14: 3-5,12,26,40, евр 13: 17). тело христово возрастает в вере и любви «при действии в свою меру каждого члена» (еф 4: 16), если каждый член исполняет данное ему по божьей благодати служение (еф 4: 7,12).
слово «дар» появляется в связи с духовным служением только в еф 4: 7-8. павел объясняет фразу «дал дары человекам» (еф 4: 8) в том смысле, что вознесшийся христос дает своей церкви людей, призванных и наделенных способностями нести служение апостола, пророка, благовестника, пастыря и учителя (еф 4: 11). кроме того, действуя через этих служителей, христос возлагает то или иное служение на каждого христианина. в других своих посланиях (рим 12: 4-8, 1 кор 12-14) павел называет силы, даруемые богом для служения, двумя разными словами — «харизмата» (особое проявление «харизмы» — благодати, 1 кор 12: 4) и «пневматика» (особое проявление служения святого духа, божьей «пневмы», 1 кор 12: 1).
опуская спорные моменты, касающиеся новозаветных духовных даров (харизм), можно говорить с полной уверенностью о трех вещах. во-первых, духовный дар — это своеобразная способность выражать, прославлять христа и общаться со христом для укрепления веры отдельных христиан и церкви. во-вторых дары бывают двух видов. это дары слова и дары любви, практического . в рим 12: 6-8 павел чередует дары, принадлежащие к двум этим категориям: первым, третьим и четвертым (пророчество, учение и увещевание) названы дары слова, а вторым, пятым, шестым и седьмым (служение, раздавание, начальствование и благотворение) — дары . это противопоставление отнюдь не означает, что какой-либо из даров может быть превосходнее другого. отличаясь друг от друга как различные формы человеческой деятельности, они имеют равное достоинство, и вопрос заключается лишь в том насколько правильно верующий использует дар, которым обладает (1 пет 4: 10-11).
в-третьих, нет христиан, которые вообще не дарами (1 кор 12: 7, еф 4: 7). поэтому каждый несет ответственность за то, чтобы обнаруживать, развивать и полностью использовать способности, которые бог дал ему для служения.
Донька: Слухай, пап, мені всього 11 років, звідки мені знати таке? Піди в четверту вітальню на 3-му поверсі, там по-моєму календар висить.
Тато: Ну, це свято ми вже святкували. Спробуй вгадати.
Донька: А, зрозуміло, це те свято, коли ми їздимо на Гаваї.
Тато: Ні, донька, те свято, про яке ти говориш це твій день народження. Його ми святкуємо 5 числа кожного місяця.
Донька: А, це той день, коли ми на танку катаємося?
Тато: Ні, то день перемоги.
Донька: А, день катання на літаку?
Тато: Ні, то день авіації.
Донька: А, згадала. Це той день, коли ти всім кажеш, що в тебе коштів немає.
Тато: Немає, те 1-е квітня ... або день приходу податкової інспекції. Але те, про що я кажу - інше свято.
Донька: Ну, останнє, що я пам'ятаю - день, коли ми в аквапарку катаємося.
Папа: Ой, дитинко, як ти пам'ятаєш такі дрібниці. Просто в той день зламалося джакузі.
Донька: Здаюся.
Тато: Ну, скоро свято новий року.
Донька: І що в ньому незвичайного?
Тато: Дарують подарунки.
Донька: Ну, я і питаю, що в ньому незвичайного?
Папа: Подарунки дарую не я, а дід мороз.
Донька: А що, у діда морозу ще більш коштів, ніж у тебе?
Тато: Ні.
Донька: А чого він тоді подарунки всім дарує, краще б для себе чого-небудь купив.
Тато: Ні, дарувати подарунки - його робота.
Донька: А ця робота високооплачувана?
Тато: Ні, йому ніхто нічого за це не платить.
Донька: Добре, що ти не дід мороз. Ну, а скажи, як святкують новий рік.
Папа: Вся родина збирається укупі, вони п'ють вино, їдять салати, а дітки кричать «Ялинка Палай» і ялинка запалюється.
Донька: А, так би відразу й казав. Це день шашликів.
Папа: Чому ж шашликів?
Донька: Ну, в день шашликів вся родина теж збирається спільно, вони теж п'ють вино і їдять салати, а дітки розводять багаття, щоб підсмажити шашлики.
Папа: Як ти багато ще не знаєш. Ось у мене новий рік асоціюється з мандаринами і жуйками по рублю.
Тато: Ну, а зараз давай наряджати ялинку!
Донька: А для чого її наряджати, якщо вона все одно згорить?
Тато: Ні, вона не згорить, ми просто на неї ліхтарики повісимо, і вони будуть сяяти.
Донька: Ну от, а я вже замислювалася пострибати через багаття. Добре, пішли.
ответ:
новый завет дает два общих типа служения в поместных церквях. хотя неформально все христиане выполняли то или иное служение, некоторые из них были поставлены на этот труд официально. павел называет этих официальных служителей «епископами и диаконами» (фил 1: 1) и иногда характеризует епископа (в переводе с греческого — «надзирающий», «блюститель») как «старшего» (титу 1: 5-7). епископство предполагало более широкие возможности для научения верующих и руководства церковью (1 тим 5: 17), в то время как диаконство подразумевало попечение о материальных нуждах верующих (деян 6: 1-6, 1 тим 3: 8 ср. иак 2: 15-16).
понятно, что официальные служители не ограничивали верующих в их неформальном служении, а, напротив, максимально этому способствовали (еф 4: 11-13). в свою очередь, неформальные служители не были своевольны и не подрывали установленный в общине порядок, а позволяли блюстителям руководить их служением, чтобы оно способствовало устроению и научению церкви, ее и возрастанию (1 кор 14: 3-5,12,26,40, евр 13: 17). тело христово возрастает в вере и любви «при действии в свою меру каждого члена» (еф 4: 16), если каждый член исполняет данное ему по божьей благодати служение (еф 4: 7,12).
слово «дар» появляется в связи с духовным служением только в еф 4: 7-8. павел объясняет фразу «дал дары человекам» (еф 4: 8) в том смысле, что вознесшийся христос дает своей церкви людей, призванных и наделенных способностями нести служение апостола, пророка, благовестника, пастыря и учителя (еф 4: 11). кроме того, действуя через этих служителей, христос возлагает то или иное служение на каждого христианина. в других своих посланиях (рим 12: 4-8, 1 кор 12-14) павел называет силы, даруемые богом для служения, двумя разными словами — «харизмата» (особое проявление «харизмы» — благодати, 1 кор 12: 4) и «пневматика» (особое проявление служения святого духа, божьей «пневмы», 1 кор 12: 1).
опуская спорные моменты, касающиеся новозаветных духовных даров (харизм), можно говорить с полной уверенностью о трех вещах. во-первых, духовный дар — это своеобразная способность выражать, прославлять христа и общаться со христом для укрепления веры отдельных христиан и церкви. во-вторых дары бывают двух видов. это дары слова и дары любви, практического . в рим 12: 6-8 павел чередует дары, принадлежащие к двум этим категориям: первым, третьим и четвертым (пророчество, учение и увещевание) названы дары слова, а вторым, пятым, шестым и седьмым (служение, раздавание, начальствование и благотворение) — дары . это противопоставление отнюдь не означает, что какой-либо из даров может быть превосходнее другого. отличаясь друг от друга как различные формы человеческой деятельности, они имеют равное достоинство, и вопрос заключается лишь в том насколько правильно верующий использует дар, которым обладает (1 пет 4: 10-11).
в-третьих, нет христиан, которые вообще не дарами (1 кор 12: 7, еф 4: 7). поэтому каждый несет ответственность за то, чтобы обнаруживать, развивать и полностью использовать способности, которые бог дал ему для служения.
объяснение: