В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Д
Другие предметы
Х
Химия
М
Музыка
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
Р
Русский язык
У
Українська література
Ф
Французский язык
П
Психология
А
Алгебра
О
Обществознание
М
МХК
В
Видео-ответы
Г
География
П
Право
Г
Геометрия
А
Английский язык
И
Информатика
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История
gv8ux
gv8ux
20.03.2020 14:00 •  Қазақ тiлi

Қазақ тілі 5-сынып Желтоқсанның екісі
Сабақтың тақырыбы: Ғажайып агаппар
Тапсырма: Берілген мәтіндерді мұқият оқып түсіну. Одан кейін «551»
әдісімен
оқыған мәтіннен мазмұнын ашатын 5 сөйлем жазу, одан 5 сез және
негізгі сөзді жазу. Негізгі ақпаратты табу үшін мәтіннен ағаш түрлеріне
«Қос диаграммасы» әдісін қолданамыз Таңдалған сөздің
синонимін антонимін омониман тауып сөйлем құрайсыңдар.
1 Нан ағашы Үндістан мен Малая аралында өседі. Оның асқабақ тәрізді же-
містері болады Кейбірінің салмағы 25 келіге дейін жетеді. Ағаштың же-
місінің
крахмалы көп, дәмі бидайдың наны сияқты. Жергілікті тұрғындар осы
нан ағатының жемісін бөлшектеп турап қуырып ас етеді. Сондай-ақ әлгі
жемістер салқын тұңқырға салып, құрамындағы крахмалды ашыту арқылы
қамырға ұқсас қоспа алып, одан дәмді тоқаш пісіреді. Ал нан ағаш гүлдеп
біткен кезде оның тұқымын жинап шикідей де, қуырып та жейді 21 жастағы
бір нан ағашының жемісі 3-4 адамды бір жыл асырап шыға алады.
2Сүт ағашы. Бразилияда сүт беретін
бар. Амазонка өзенінің
жағасында өседі. Жергілікті халық оны
«сорвейра» деп атайды. Қазақшаға
аударғанда «емшек» дегенді білдіреді
екен. Сод сорвейра ағашының бір
жерін кертіп қалса, одан сүт тәрізді ақ
шырын саулап қоя береді. Өзі сүттен
Сондыктан
+
1

сделаю лучшим ответом​

Показать ответ
Ответ:
Еленка871
Еленка871
19.05.2021 19:46

Объяснение:

САМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙ

0,0(0 оценок)
Ответ:
bog2017
bog2017
25.05.2023 19:25

Объяснение:

1. Берілген нүктелер арқылы өтетін түзудің теңдеуін жазыңыз: А(2;1) В(-1;2). [2 ұпай]

2. Шеңбердің берілген теңдеуі бойынша оның центрінің координаталары мен радиусын табыңыз: (х-4)2 +(у+8)2 =36 [1 ұпай]

3. нүктелері берілген.

a) төбелерінің координаталары бойынша салыңыз; [1 ұпай]

b) қабырғаларының ұзындықтарын табыңыз; [3 ұпай]

c) түрін анықтаңыз (теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты); [2 ұпай]

d) берілген үшбұрыштың ауданын есептеңіз. [2 ұпай]

4. Төбелері А (1;-1) В (0;1) С (4;3) және Д (5;1) нүктелері болатын төртбұрыштың тіктөртбұрыш болатынын дәлелдеп, оның ауданын табыңыз. Ол үшін:

a) төбелерінің координаталары бойынша сызбасын салыңыз; [1 ұпай]

b) қабырғаларының ұзындықтарын табыңыз; [4 ұпай]

c) диагональдарын анықтап, дәлелдеңіз; [2 ұпай]

d) тіктөртбұрыштың ауданын есептеңіз. [2 ұпай] ПАМАГИТ
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Қазақ тiлi
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота