Қазақ тілі 5-сынып Желтоқсанның екісі
Сабақтың тақырыбы: Ғажайып агаппар
Тапсырма: Берілген мәтіндерді мұқият оқып түсіну. Одан кейін «551»
әдісімен
оқыған мәтіннен мазмұнын ашатын 5 сөйлем жазу, одан 5 сез және
негізгі сөзді жазу. Негізгі ақпаратты табу үшін мәтіннен ағаш түрлеріне
«Қос диаграммасы» әдісін қолданамыз Таңдалған сөздің
синонимін антонимін омониман тауып сөйлем құрайсыңдар.
1 Нан ағашы Үндістан мен Малая аралында өседі. Оның асқабақ тәрізді же-
містері болады Кейбірінің салмағы 25 келіге дейін жетеді. Ағаштың же-
місінің
крахмалы көп, дәмі бидайдың наны сияқты. Жергілікті тұрғындар осы
нан ағатының жемісін бөлшектеп турап қуырып ас етеді. Сондай-ақ әлгі
жемістер салқын тұңқырға салып, құрамындағы крахмалды ашыту арқылы
қамырға ұқсас қоспа алып, одан дәмді тоқаш пісіреді. Ал нан ағаш гүлдеп
біткен кезде оның тұқымын жинап шикідей де, қуырып та жейді 21 жастағы
бір нан ағашының жемісі 3-4 адамды бір жыл асырап шыға алады.
2Сүт ағашы. Бразилияда сүт беретін
бар. Амазонка өзенінің
жағасында өседі. Жергілікті халық оны
«сорвейра» деп атайды. Қазақшаға
аударғанда «емшек» дегенді білдіреді
екен. Сод сорвейра ағашының бір
жерін кертіп қалса, одан сүт тәрізді ақ
шырын саулап қоя береді. Өзі сүттен
Сондыктан
+
1
сделаю лучшим ответом
Объяснение:
САМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙСАМ СДЕЛАЙ
Объяснение:
1. Берілген нүктелер арқылы өтетін түзудің теңдеуін жазыңыз: А(2;1) В(-1;2). [2 ұпай]
2. Шеңбердің берілген теңдеуі бойынша оның центрінің координаталары мен радиусын табыңыз: (х-4)2 +(у+8)2 =36 [1 ұпай]
3. нүктелері берілген.
a) төбелерінің координаталары бойынша салыңыз; [1 ұпай]
b) қабырғаларының ұзындықтарын табыңыз; [3 ұпай]
c) түрін анықтаңыз (теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты); [2 ұпай]
d) берілген үшбұрыштың ауданын есептеңіз. [2 ұпай]
4. Төбелері А (1;-1) В (0;1) С (4;3) және Д (5;1) нүктелері болатын төртбұрыштың тіктөртбұрыш болатынын дәлелдеп, оның ауданын табыңыз. Ол үшін:
a) төбелерінің координаталары бойынша сызбасын салыңыз; [1 ұпай]
b) қабырғаларының ұзындықтарын табыңыз; [4 ұпай]
c) диагональдарын анықтап, дәлелдеңіз; [2 ұпай]
d) тіктөртбұрыштың ауданын есептеңіз. [2 ұпай] ПАМАГИТ