ответ:В статье проанализированы сложности становления молодого ученого в вузах Республики Казахстан, возникшие после подписания Болонского соглашения. Определены объективные критерии принадлежности к группе молодых ученых, условия карьерного продвижения научных работников данной категории. Предложена авторская трактовка понятия «социально-профессиональный статус», рассмотрены характерные черты социального статуса молодого ученого в университете. Раскрыты факторы, негативно влияющие на процесс личностно-профессиональной самореализации молодых ученых-преподавателей. Обоснована необходимость разработки специальной системы мер по изменению положения преподавателя вуза.э
Жар Жар Келіннің үйіндегі үйлену тойында қыздар
мен жігіттердің кезектесіп
орындауындалатын он,
Тойбастар»Үйлену тойы әнмен басталады. Бұл энд
келін жағынан сыйлы кісі немесе
қонақтар бірге орындайды,
Объяснение:
Жар-жар
admin27.07.2019004529
Осы өмірге лайық отты жағып, жар-жар,
Келеді, әне, екі жас топты жарып, жар-жар.
Үлкені мен ауылдың жасы мұнда, жар-жар,
Жас келінді көруге асығуда, жар-жар.
Құтты болсын тойларың, замандастар, жар-жар,
Жаңалыкқа жар болып, қадам бастар, жар-жар.
Бірге аттаған босаға берік болсын, жар-жар,
Үйлеріңе құт-бақыт келіп қонсын, жар-жар.
Күндей күліп көктемгі көңілдерің, жар-жар
Қызғалдақтай құлпырсын өмірлерің, жар-жар,
Туған айдай толықсып толыңыздар, жар-жар,
Жаңа өмірдің жаршысы болыңыздар, жар-жар.
Қадамдарың, екі жас, құтты болсын, жар-жар,
Ақ отаудың еңсесі мықты болсын, жар-жар.
Ата-ананың үмітін ақтаңыздар, жар-жар,
Махаббатты мәңгілік сақтаңыздар, жар-жар.
ответ:В статье проанализированы сложности становления молодого ученого в вузах Республики Казахстан, возникшие после подписания Болонского соглашения. Определены объективные критерии принадлежности к группе молодых ученых, условия карьерного продвижения научных работников данной категории. Предложена авторская трактовка понятия «социально-профессиональный статус», рассмотрены характерные черты социального статуса молодого ученого в университете. Раскрыты факторы, негативно влияющие на процесс личностно-профессиональной самореализации молодых ученых-преподавателей. Обоснована необходимость разработки специальной системы мер по изменению положения преподавателя вуза.э
Объяснение: