"Фотография, на которой меня нет"
1.Мир природы тесно связан с миром сельских жителей. О какой народной примете, раскрывающей глубокое значение свойств растений, вы узнали из рассказа? 2.Почему «малоприметное» лицо учителя запомнилось герою на всю жизнь? Почему в селе все уважали учителей? 3.Вспомните эпизод встречи со змеёй. Дайте оценку поступку учителя. 4.Как вы поняли смысл финальной части рассказа? Каким чувством проникнуто описание старых фотографий? Что хотел донести до читателя автор?
Мета читання - бацькоушчина
Тема твора - виказванне любові та радзіми
Праблєми у творять - Патриятичния
Аутарскае пачуцце - захапленне, радасць
Адкуль узнікла ідея - Жиццевия витоки
Манера аутарскага виказвання: Перадае захапленне, паведамляе пра свій край.
Риси характар аутара. Даверліви, шчири.
Епітети:
Край рідні, пригожи
Міли кут
Ветли берагоу
Божий світ
Кринічния хвали
стария Бярози
Метафари:
Прастор думае
плачуць лози
ниви гутаркі вядуць
пахнуць гречкі
Бярози адзначаюць Пуць
Бири-ляси удуць
Есць слова з пераносним значеннем.
Тлумаченне назв твора.
Памер твора - Харе
Слуцкия Ткачыхи
Мэта чытання - бацькоушчына
Тэма твора - выказванне любви да радзимы
Праблемы у творы - Патрыятычныя
Аутарскае пачуцце - захапленне, радасць
Адкуль узникла идэя - Жыццевыя вытоки
Манера аутарскага выказвання: Перадае захапленне, паведамляе пра собственный край.
Рысы характара аутара. Даверливы, шчыры.
Эпитэты:
Край родны, прыгожы
Милы кут
Ветлых берагоу
Божый свет
Крыничныя хвали
Старыя Бярозы
Метафары:
Прастор думае
плачуць лозы
нивы гутарки вядуць
пахнуць грэчки
Бярозы адзначаюць пуць
Быры-лясы удуць
Есць словы з пераносным значэннем.
Тлумачэнне назвы твора.
Памер твора - Харэй