Головний герой казки дід спочатку робив погані вчинки: зрубав дерево, зруйнував хатку хухи-моховинки, кинув сокирою, щоб убити хуху, та тільки поранив їй ніжку. але після того як хухи врятували йому життя, дід змінив свою думку про цих істот і віднині розповідав людям про них тільки гарне. фантастичні істоти в казці — хухи лісові, пе-черниці, очеретянки, бур’янки, степовички, байрачні, левадні та хо, зокрема хо-суковик, лісовик добро і зло в казці «хуха-моховинка» носії добра в казці — хухи та хо. носій зла — дід, який спочатку зруйнував житло моховинки, а потім зробив її кривою на все життя. та василь королів-старий розриває коло зла. коли дідові потрібна була , хуха-моховинка забула свої образи і врятувала його та ще й покликала інших лісових істот. у казці «хуха-моховинка» королева-старого добро несуть фантастичні істоти, а зло — людина. опис зовнішності хухи-моховинки хуха-моховинка це дуже маленька й легенька лісова істота.вона м’яка на дотик,вкрита довгою зеленою вовною,має голі мордочку і лапки.хуха маленька як кошенятко.вона вірна й товариська,якщо у якоїсь тваринки лихо — завжди .ще вона дуже працьовита. «як і всі інші хухи, моховинка так само мала мінливу вовничку, яка враз сама собою робилася того кольору, що й ті речі, біля яких бувають хухи. моховинка найчастіше була зеленою, бо рідко відбігала від своєї зеленої хатки. але ж коли вона бігала по соснових старих глянцях, що лежали на землі, то ставала такою ж рудувато-червоною, як вони. біля потоку була вона блакитною, як вода, на піску — жовтою, як пісок, між кущами шипшини — рожевою, на вересі — фіалковою, на снігу ставала білою». «була вона й сама пухка, як мох. мала довгу вовничку, що, мов шовком, вкривало все її тільце. сама тільки мордочка була голенька й нагадувала садову жовто-фіалкову квіточку — «братики». та були ще в неї голенькі зісподу, рожеві лапки». «хухи не можуть говорити, доки бувають невидимі. вони тільки пищать, як мишки, або муркочуть, як котики. сили вони також не мають, бо легенькі, як пушинка, а м’якенькі, як вата». чого вчить казка»хуха-моховинка»? казка вчить нас любити і берегти природу, тварин, людей. засуджує тих людей, що незаконно рубають дерева, неуважно ставляться до тварин. слід пам’ятати слова з біблії про те, що на зло потрібно відповідати добром. і тоді добро повернеться.
кадеты – это элита россии. россии неразрывно связана с кадетских корпусов. со времен петра i воспитанники кадетских корпусов являлись цветом нации, составляли славу и гордость народа. они дали россии и всему миру полководцев, государственных деятелей, ярких представителей науки и культуры. это фельдмаршалы румянцев и кутузов, генералы брусилов и дорохов, адмиралы ушаков, нахимов и корнилов, флотоводцы беллинсгаузен, крузенштерна, лазарев и путятин, поэты лермонтов и тютчев, композиторы римский – корсаков и рахманинов, художники верещагин и боголюбов, писатели радищев, достоевский, толстой и , ученые яблочков и мосин, сеченов и
люди россии, задумываясь о переустройстве государства, обращали свои взоры к молодому поколению. они понимали: успех задуманного дела во многом будет зависеть от патриотически настроенных людей. поэтому нужны специализированные образовательные учреждения, готовящие обществу профессиональные кадры, способные к служению отечеству. каковыми являются кадетские корпуса, классы.
во всей россии к настоящему времени уже создано более 50 кадетских учебных заведений.
жизнь у кадет непростая, но интересная. первая половина дня проходит, как и у всех : язык, , чтение, но вот закончились уроки и начинаются особые занятия: кружки, секции. у кадет есть кружок танцев. ведь культурно общаться, вести себя в обществе должен каждый человек, особенно в наше непростое время, когда среди молодёжи наблюдается сплошное «бескультурье», падение духовности.
ответ:
сочинение.
мне нравится быть кадетом.
кадеты – это элита россии. россии неразрывно связана с кадетских корпусов. со времен петра i воспитанники кадетских корпусов являлись цветом нации, составляли славу и гордость народа. они дали россии и всему миру полководцев, государственных деятелей, ярких представителей науки и культуры. это фельдмаршалы румянцев и кутузов, генералы брусилов и дорохов, адмиралы ушаков, нахимов и корнилов, флотоводцы беллинсгаузен, крузенштерна, лазарев и путятин, поэты лермонтов и тютчев, композиторы римский – корсаков и рахманинов, художники верещагин и боголюбов, писатели радищев, достоевский, толстой и , ученые яблочков и мосин, сеченов и
люди россии, задумываясь о переустройстве государства, обращали свои взоры к молодому поколению. они понимали: успех задуманного дела во многом будет зависеть от патриотически настроенных людей. поэтому нужны специализированные образовательные учреждения, готовящие обществу профессиональные кадры, способные к служению отечеству. каковыми являются кадетские корпуса, классы.
во всей россии к настоящему времени уже создано более 50 кадетских учебных заведений.
жизнь у кадет непростая, но интересная. первая половина дня проходит, как и у всех : язык, , чтение, но вот закончились уроки и начинаются особые занятия: кружки, секции. у кадет есть кружок танцев. ведь культурно общаться, вести себя в обществе должен каждый человек, особенно в наше непростое время, когда среди молодёжи наблюдается сплошное «бескультурье», падение духовности.