Раскрыце трагедыю народнага жыцця ў гады вайны ў апавяданні М. Гарэцкага “Літоўскі хутарок”
Ахарактарызуйце вобраз Гарлахвацкага з п’есы Кандрата Крапівы “Хто смяецца апошнім” Раскрыце ўнутраны свет Васіля Дятла і Ганны Чарнушкі з рамана Івана Мележа “Людзі на балоце” Раскрыце духоўны свет вобліка Алеся Загорскага з рамана Уладзіміра Караткевіча “Каласы пад сярпом тваім” Дайце параунальную характарыстыку(сравнить) Антона Яраша і Кірыла Шыковіча з рамана Івана Шамякіна “Сэрца на далоні” Раскрыце сутнасць самасуеўшчыны як грамадскай з’явы – Андрэй Мрый “Запіскі Самсона Самасуя” Праблема выбару ў апавяданні Янкі Брыля “Memento Mori” Праблематыка камедыі А. Макаёнтка “Зацюканы апостал” Гістарычная аснова рамана Уладзіміра Караткевіча “Каласы пад сярпом сваім”. Гістарычная асобы(вобразы) ў рамане. вёска 20-х гадоў у рамане І. Мележа “Людзі на балоце” Праблематыка рамана Івана Шамякіна “Сэрца на далоні”
Невозможно научить детей быть счастливыми, если родители несчастливы. Дети переживают, если видят нелюбовь родителей друг к другу. Они могут не говорить об этом, но при внутренних конфликтах родителей дети реагируют болезнью или подавленностью. Важно вовремя распознать эти признаки и наладить атмосферу между родителями и детьми в семье. Очень важно для детей понимать (чувствовать), что их приход создает атмосферу праздника у родителей, бабушки, дедушки. Ребенку не нужно об этом говорить: он это понимает шестым чувством.
Важно! Если в семье конфликт между родителями и детьми (скрытый или явный), или между родителями, ребенок может внезапно и надолго заболеть и даже отставать в психическом и физическом развитии. Неуверенность в себе, депрессия – следующие спутники проблем в семье. И родители, и дети страдают.
Ахарактарызуйце вобраз Гарлахвацкага з п’есы Кандрата Крапівы “Хто смяецца апошнім”
Раскрыце ўнутраны свет Васіля Дятла і Ганны Чарнушкі з рамана Івана Мележа “Людзі на балоце”
Раскрыце духоўны свет вобліка Алеся Загорскага з рамана Уладзіміра Караткевіча “Каласы пад сярпом тваім”
Дайце параунальную характарыстыку(сравнить) Антона Яраша і Кірыла Шыковіча з рамана Івана Шамякіна “Сэрца на далоні”
Раскрыце сутнасць самасуеўшчыны як грамадскай з’явы – Андрэй Мрый “Запіскі Самсона Самасуя”
Праблема выбару ў апавяданні Янкі Брыля “Memento Mori”
Праблематыка камедыі А. Макаёнтка “Зацюканы апостал”
Гістарычная аснова рамана Уладзіміра Караткевіча “Каласы пад сярпом сваім”. Гістарычная асобы(вобразы) ў рамане.
вёска 20-х гадоў у рамане І. Мележа “Людзі на балоце”
Праблематыка рамана Івана Шамякіна “Сэрца на далоні”
Невозможно научить детей быть счастливыми, если родители несчастливы. Дети переживают, если видят нелюбовь родителей друг к другу. Они могут не говорить об этом, но при внутренних конфликтах родителей дети реагируют болезнью или подавленностью. Важно вовремя распознать эти признаки и наладить атмосферу между родителями и детьми в семье. Очень важно для детей понимать (чувствовать), что их приход создает атмосферу праздника у родителей, бабушки, дедушки. Ребенку не нужно об этом говорить: он это понимает шестым чувством.
Важно! Если в семье конфликт между родителями и детьми (скрытый или явный), или между родителями, ребенок может внезапно и надолго заболеть и даже отставать в психическом и физическом развитии. Неуверенность в себе, депрессия – следующие спутники проблем в семье. И родители, и дети страдают.