во первых: она волшебная потому что там есть волшебный лебедь,говорящий белка с золотыми орешками, 33 богатыря .
пример: Гвидон печалиться, к нему подплывает лебедь и спрашивает: почему же ты печалился , на что он отвечает: как мне не печалиться, я бы хотел повидать своего отца, на что лебедь отвечает : не печалься , и превращает его в муху . есть ещё три примера как она превращает его в Камара и в пчелу , а потом сама становится красавицей с звездой на лбу , но думаю тут ты сам разберёшься) пока
І. Вступ
ІІ.Розробки уроків з теми «Жуль Верн «П»ятнадцятирічний капітан»
Урок №1
Тема. Жуль Верн - автор пригодницьких науково - фантастичних творів
Урок №2
Тема. Уславлення сили людського характеру в романі Ж. Верна «П'ятнадцятирічний капітан ».
Урок №3
Тема. Образ Діка Сенда – п”ятнадцятирічного капітана
Урок №4
Тема. Образ Геркулеса в романі Жуля Верна “П”ятнадцятирічний капітан”
Урок №5
Тема: Засудження рабства в романі Ж.Верна „П’ятнадцятирічний капітан”.
Урок №6
Тема.Романтика подорожей у романі Ж.Верна «П»ятнадцятирічний капітан»
Урок №7
Тема: Велич науки і знань, людяність і безкорисливість відважних мандрівників у романі Жуля Верна „П’ятнадцятирічний капітан”.
Урок №8
Тема. Розвиток зв»язного мовлення.Письмовий твір за романом Жуля Верна «П»ятнадцятирічний капітан»
Урок №9
Тема.Контрольна робота за романом Жуля Верна «П»ятнадцятирічний капітан»
ІІІ. Сценарій проведення позакласного заходу за творчістю Жуля Верна. Гра «Щасливий випадок»
во первых: она волшебная потому что там есть волшебный лебедь,говорящий белка с золотыми орешками, 33 богатыря .
пример: Гвидон печалиться, к нему подплывает лебедь и спрашивает: почему же ты печалился , на что он отвечает: как мне не печалиться, я бы хотел повидать своего отца, на что лебедь отвечает : не печалься , и превращает его в муху . есть ещё три примера как она превращает его в Камара и в пчелу , а потом сама становится красавицей с звездой на лбу , но думаю тут ты сам разберёшься) пока