Почему Набоков во всех случаях избегает слова «обида»? ответы на во Для чего Набоков описывает, как Путя рассматривает одно и то же место через разные стеклышки?
эпизод немой сцены важен, ведь именно в нем мы можем ознакомиться с истинными характерами главных героев. без реплик и словесных выражений, читатель наблюдает за поведением чиновников и жителей города. лукич лука выглядел просто потерянным, землянкин пытался склонить свою голову на бок. он хотел
расслышать хоть одну идею о том, как выпутаться из этой ситуации. ляпкин–тяпкин – главный судья города присел поближе к земле. он был испуган, ведь за его плечами немало грехов. персоны добчинского и бобчинского достаточно смешно и нелепо изобразил н.в. гоголь. они разинули рты, и выпучили свои
глазенки. их фигуры замерли от ужаса от такого известия. у каждого из героев комедии «ревизор» были свои грехи, и они боялись раскрывать их на всеобщее обозрение.
именно немая сцена позволяет нам, читателям, понять, в какой ужас впали персонажи города n. в самом конце комедии,
н.в. гоголь дает каждому из нас возможность закончить произведение по своим домыслам, ведь о результатах проверки ничего не известно. возможно, все воры и злодеи получаю свое заслуженное наказание, а может, ревизия пройдет тихо и гладко. об этом, автор ничего не пишет. я считаю, что уже сама та
мысль о наказании, которая так взбудоражила город, является хорошей встряской для всех героев.
Метафори: лебеді мріють крилами з туману, зорі сиплють ночі у лимани, казка заглядає в шибу сивими очима, півні тривожили темряву, лебеді танцювали в хаті на стіні, тривоги виростуть, очі материнські і білява хата за тобою будуть мандрувати, верби і тополі прийдуть з України.
Звертанння: Ой біжи, біжи, досадо, не вертай до хати; припливайте до колиски, лебеді, як мрії; опустіться, тихі зорі, синові під вії; виростеш ти, сину, вирушиш в дорогу; можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину.
эпизод немой сцены важен, ведь именно в нем мы можем ознакомиться с истинными характерами главных героев. без реплик и словесных выражений, читатель наблюдает за поведением чиновников и жителей города. лукич лука выглядел просто потерянным, землянкин пытался склонить свою голову на бок. он хотел
расслышать хоть одну идею о том, как выпутаться из этой ситуации. ляпкин–тяпкин – главный судья города присел поближе к земле. он был испуган, ведь за его плечами немало грехов. персоны добчинского и бобчинского достаточно смешно и нелепо изобразил н.в. гоголь. они разинули рты, и выпучили свои
глазенки. их фигуры замерли от ужаса от такого известия. у каждого из героев комедии «ревизор» были свои грехи, и они боялись раскрывать их на всеобщее обозрение.
именно немая сцена позволяет нам, читателям, понять, в какой ужас впали персонажи города n. в самом конце комедии,
н.в. гоголь дает каждому из нас возможность закончить произведение по своим домыслам, ведь о результатах проверки ничего не известно. возможно, все воры и злодеи получаю свое заслуженное наказание, а может, ревизия пройдет тихо и гладко. об этом, автор ничего не пишет. я считаю, что уже сама та
мысль о наказании, которая так взбудоражила город, является хорошей встряской для всех героев.
Відповідь:
Назва поезії: "Лебеді материнства"
Автор: Василь Симоненко.
Жанр: інтимна лірика, колискова.
Тема твору: Настанова матері маленькому сину не забувати своє коріння, свою Батьківщину у дорослому віці.
Ідея: Колискова матері свої дитині як головна порада життя, саме тому змалечку варто навчати найважливішому – любити свою
Основна думка: Можна все на світі вибирати, сину, Вибрати не можна тільки Батьківщину.
художні засоби:
Епітети: лебеді рожеві, зорі сургучеві, сивими очима, материнська добра ласка, колиску синову, тихі зорі, рожевим пір’ям, золотим сузір’ям, приспані тривоги, хмельні смеркання, мавки чорноброві, сади зелені, хлопців-чорночубих, диво-наречені, рідну матір, очі материнські, білява хата, на чужому полі
Порівняння: лебеді, як мрії.
Метафори: лебеді мріють крилами з туману, зорі сиплють ночі у лимани, казка заглядає в шибу сивими очима, півні тривожили темряву, лебеді танцювали в хаті на стіні, тривоги виростуть, очі материнські і білява хата за тобою будуть мандрувати, верби і тополі прийдуть з України.
Звертанння: Ой біжи, біжи, досадо, не вертай до хати; припливайте до колиски, лебеді, як мрії; опустіться, тихі зорі, синові під вії; виростеш ти, сину, вирушиш в дорогу; можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину.
Образи: людей: мати, син, друг, мавки чорноброві (диво-наречені); міфологічних істот: досада; природи: туман, лебеді, ніч, зорі, верби, тополі; предметів і явищ: колиска, хата, казка, тривоги, очі материнські, білява хата, Батьківщина, душа, прощання.